امروز رخ داد ؛

پیام استاندار به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۰:۴۰
کد خبر: ۶۹۸۱۱۳
پیام استاندار به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
استاندار ایلام در پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهی معظم کل قوا، کارکنان ارتش جمهوری اسلامی و همه مردم سربلند و سرافراز ایران اسلامی و استان ایلام تبریک گفت.

برنا-ایلام ;متن پیام استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز ارتش ما یک ارتش فکری، معنوی و دارای انگیزه‌های پاک و مقدّس است. (رهبر معظم انقلاب)

29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور اقدام هوشمندانه امام خمینی(ره) است که با نامگذاری این روز توطئه‌گران و خیال‌پردازان را مأیوس کرد.

در اوایل پیروزی انقلاب، دشمنان کمین کرده نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده بودند و ارتش در حساسترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود اما رهبر کبیر انقلاب به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهاد و تفکرات شوم دشمنان را نقش بر آب نمود و طی پیامی، با قاطعیت هرچه تمامتر، ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش، فرمان تاریخی و مهمی را صادر فرمودند و 29 فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

این پیام پاسخ مناسبی به وفاداری ارتشیان به آرمانهای انقلاب اسلامی بود چرا که با این پیام حیات بخش در سال 1358 ارتش تولدی نو یافت به گونه ای که اوج وفاداری، ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری‌ ارتش را می توان در دوران غرور برانگیز هشت سال دفاع مقدس مشاهده و مطالعه کرد.

به برکت رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارد، با برخورداری از سرمایه‌های جوان، خلاق، متخصص و کارآمد و بهره گیری از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته توانسته است پله‌های ترقی، پیشرفت، اقتدار وافتخار را در زمینه‌های مختلف علمی، نظامی و آموزشی را نیرومندتر از همیشه طی نماید.

مایه آرامش و سربلندی ملت ایران است که در سایه خودباوری، خوداتکایی و توجهات بی کران خداوند بزرگ، از یک ارتش مقتدر و نیروی مسلح صلح طلب در منطقه برخوردار باشند.

اینجانب 29 فروردین ماه روز ارتش را به فرماندهی معظم کل قوا، دلیر مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه مردم سربلند و سرافراز ایران اسلامی و استان ایلام تبریک عرض نموده و سربلندی ایران عزیز را در پرتو رشادتهای ارتشیان جان بر کف از خداوند سبحان خواستارم.

قاسم سلیمانی دشتکی

استاندار ایلام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز