معاون استاندار:

درهای کاخ فلاحتی به روی مردم ایلام گشوده می شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۰:۱۸
کد خبر: ۶۹۸۱۱۵
درهای کاخ فلاحتی به روی مردم ایلام گشوده می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: کاخ فلاحتی شهر ایلام برای استفاده و بازدید مردم در نظر گرفته شده است.

به گزارش برنا- ایلام- از روابط عمومی استانداری احمد کرمی در جلسه تعیین تکلیف کاخ فلاحتی شهر ایلام افزود: تعیین تکلیف کاخ و باغ فلاحتی در قالب طرح بازآفرینی مکان های قابلکرد استفاده به فضاهای عمومی انجام می شود.

وی خواستار تدوین برنامه های لازم در خصوص انتقال سازمان جهاد کشاورزی به ساختمان جدید و واگذاری باغ و کاخ فلاحتی شد و تاکید کرد: در خصوص تکمیل ساختمان در حال ساخت جهاد کشاورزی برآورد قیمت انجام کار و زمان تکمیل این ساختمان مشخص شود.

کرمی خطاب به مسئولین مدیریت شهری ایلام گفت: برای استفاده از این مکان به سیما و منظر شهری و پارکینگ خودروها و دیگر موارد لازم توجه شود تا شاهد ایجاد یک مجموعه زیبا با امکانات مناسب باشیم.

معاون عمرانی استاندار ایلام، خواستار ایجاد یک مجموعه فضای سبز در محوطه این کاخ برای استفاده مردم شد و ادامه داد:باید با روحیه مشارکت در راستای حل مشکلات و ایجاد فضاهای زیبای شهری تلاش کنیم.

وی در پایان هدف از ایجاد ستاد بازآفرینی را مشارکت دستگاههای مختلف برای کمک به ایجاد فضاهای عمومی اعلام و خاطرنشان کرد: همه ی مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم دست به دست هم دهند تا بخشی از کمبود سرانه فضاهای عمومی استان رفع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز