معاون استاندار:

بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۰:۴۹
کد خبر: ۶۹۹۴۱۶
بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: آمریکا و متحدانش در خاورمیانه با انجام تحرکاتی به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران هستند و برای به نتیجه نرسیدن تلاش دشمنان بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی هستیم.

به گزارش برنا- ایلام- محمد نوذری در مراسم تجلیل از کارمندان جانبازو و فرزندان شاهد استانداری ایلام، تلاش های اخیر عربستان را در جهت تحت شعاع قراردادن فعالیت های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: تلاش های رئیس جمهور آمریکا برای برهم زدن توافق برجام در همین زمینه است. 

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: استفاده از نیروهای وزارت کشور در مناصب مدیریتی یکی از مواردی است که استاندار ایلام آن را رصد و پیگیری می کند.

نوذری افزود: کارشناس وزارت کشور باید یک کارشناس تمام عیار و در تمام زمینه ها اطلاعات داشته باشد و هیچگاه به مسائل سیاسی بی تفاوت نباشد و در تمام امورات باید آگاهی کامل و اشراف داشته باشد.

معاون استاندار ایلام  بر استفاده از نیروهای درون سازمانی در سمت های مدیریتی وزارت کشور تأکید کرد و گفت : استفاده از افراد توانمند  و شاخص برای  سمت های مدیریتی در استان  مد نظر قرار خواهد گرفت . 

وی، وضعیت کنونی استان را رو به پیشرفت عنوان کرد و گفت: برای به سرانجام رسیدن فعالیت های آغاز شده، باید با یکدیگر همکاری کنیم.

نوذری در پایان، یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال را حمایت از مشاغل خانگی دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون فعالیت های مناسبی در تمام بخش های استان در حال انجام و ایلام به سمت توسعه در حرکت است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز