استاندار ایلام :

عملکرد بانک ها در همراهی با واحدهای تولیدی استان بسیار خوب است

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۱:۴۶
کد خبر: ۶۹۹۴۱۹
عملکرد بانک ها در همراهی با واحدهای تولیدی استان بسیار خوب است
استاندار ایلام در جلسه کار گروه تسهیل ورفع موانع تولید:در مصوباتی که در جلسات داریم منافع هر دو طرف هم بانک ها و هم واحدهای تولیدی در نظر گرفته می شود و ما به دنبال رونق تولید و بازار هستیم و در این راه همه ی دستگاهها خصوصا بانک های عامل همراهی خوبی داشتند.

‍ به گزارش برنا-ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در این جلسه افزود: تلاش همه دستگاهها، بانک و مسئولین استان رفع واقعی موانع واحدهای تولیدی و فعال شدن این واحدها بوده است و در این راه تصمیمات و مصوبات بسیار خوبی در این راه گرفته شده است و تولیدکنندگان نسبت به افزایش تولیدات خود اقدام نمایند. 

وی با تأکید بر این که حضور مدیران بانک ها در جلسات الزامی است خاطر نشان کرد: با توجه به این که تصمیمات و مصوباتی که در ستاد تسهیل انجام می شود نیاز به حضور مدیران و تصمیمات آنها با توجه به قوانین و مقررات دارد باید در جلسات حضور داشته باشند و برای رفع مشکل مردم گام های بلندی بردارند.

استاندار ایلام بیان داشت: در مصوباتی که در جلسات داریم منافع هر دو طرف هم بانک ها و هم واحدهای تولیدی در نظر گرفته می شود و ما به دنبال رونق تولید و بازار هستیم و در این راه همه ی دستگاهها خصوصا بانک های عامل همراهی خوبی داشتند.

 

نظر شما