استاندار ایلام :

تجلیل از بزرگان در زمان حیاتشان تبدیل به یک فرهنگ شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۷:۲۳
کد خبر: ۷۰۰۵۹۲
تجلیل از بزرگان در زمان حیاتشان تبدیل به یک فرهنگ شود
استاندار ایلام ;رادیو در دوران انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و دیگر عرصه ها بسیار موثر و مهم بود و در دوران جنگ تحمیلی تنها منبع کسب اطلاعات مردم خصوصا در استان ایلام همین رادیو بوده و در ارائه سرودهای حماسی اسلامی، بیان ظلم های استکبار در حق ملت انقلاب و توطئه های گروهک ها و حرکات ضدانقلاب بسیار دقیق و مناسب اطلاع رسانی کرد.

به گزارش برنا- ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در آیین تجلیل از همکاران و صداهای ماندگار رادیو ایلام که به مناسبت سال روز تأسیس رادیو در ایران برگزار شد با بیان این مطلب گفت: صدا و سیما یک نقطه اتکا، وحدت و همگرایی همه ی دوستداران نظام است 

وی افزود: بنده در تمام استان هایی که تجربه کاری داشته ام مدیران صدا و سیما بسیار تلاشگر و ارزنده بوده اند و رابطه بسیار خوبی با این عزیزان داشته و دارم.
استاندار ایلام با تقدیراز مدیرکل، مدیران و کارکنان مجموعه صدا و سیمای مرکز ایلام خاطر نشان کرد: مدیرکل صدا و سیمای رمزک ایلام یکی از مدیران خوش ذوق ، خوشفکر و دارای احاطه به مسائل فرهنگی و سیاسی در سطح ملی و بومی است و در این زمینه خدمات بسیار ارزنده ای حفظ و گسترش فرهنگ بومی استان ایلام نموده است ، به صدا و سیمای برای مدیران ارزنده و تلاشگرش تبریک می گویم . 
وی با اشاره به محدودیت های اطلاع رسانی در گذشته و مشکلات اولیه زمان راه اندازی رادیو در کشور تصریح کرد: رادیو نقش ارزنده ای در تاریخ معاصر ایفا کرده است و حرکتی که هنرمندان و گویندگان رادیو در سراسر جهان در ابعاد مختلف مسائل فرهنگی، سیاسی ، تاریخ آغاز کردند بسیار تأثیرگذار بوده است . 
قاسم سلیمانی دشتکی نقش رادیو را در دوران جنگ تحمیلی بسیار مهم و تأثیرگذار ارزیابی کرد و ادامه داد: رادیو در دوران انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و دیگر عرصه ها بسیار موثر و مهم بود و در دوران جنگ تحمیلی تنها منبع کسب اطلاعات مردم خصوصا در استان ایلام همین رادیو بوده و در ارائه سرودهای حماسی اسلامی، بیان ظلم های استکبار در حق ملت انقلاب و توطئه های گروهک ها و حرکات ضدانقلاب بسیار دقیق و مناسب اطلاع رسانی کرد.
وی پیشرفت های علمی را نیز مدیون رادیو دانست و بیان داشت: حفظ فرهنگ های بومی ، آداب ، سنن ، رسوم و ارزش های جامعه از زبان هنرمندان وگویندگان رادیو یکی دیگر از تأثیرات مهم رادیو در جامعه بوده است . 
استاندار ایلام مهمترین و اصلی ترین مخاطب رادیو را همه ی مردم دانست و گفت: در حال حاضر رادیو و تلویزیون و رسانه های ما جایگاه خود را پیدا کرده اند و به جای استفاده از رادیوها و رسانه های بیگانه با جذابیت هایی که صدا و سیما در خود ایجاد کرده مخاطبان خود را پیدا کرده است . 
وی تأکید کرد: صدا و سیما در انجام رسالت اصلی خود که پیام رسانی فرهنگی است جایگاه بسیار ارزشمندی در بین شنوندگان و بینندگان به خود اختصاص داده است . 
قاسم سلیمانی دشتکی با تقدیر از این حرکت صدا و سیما در تجلیل از هنرمندان ، پیشکسوتان و همکاران رادیو ابراز داشت: این یک حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند است و می تواند برای دیگران الگو باشد و تجلی از بزرگان و هنرمندان با حضور خودشان یک اثر روحی و انگیزشی برای خود این عزیزان دارد و همجنین جوانان و دیگر همکاران را نیز به ادامه راه امیدوار خواهد کرد و تأثیر بسزایی در سلامت روانی جامعه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز