معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

رویکرد دولت واگذار نمودن فعالیت ها به سمن هاست

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۹:۳۹
کد خبر: ۷۰۰۷۸۵
رویکرد دولت واگذار نمودن فعالیت ها به سمن هاست
معاون استاندار:سازمان های مردم نهاد صدای مردم هستند و مشکلات و مسائل آنها را به دولت و مدیران انتقال می دهند.

به گزارش برنا-ایلام; محمد نوذری  در جلسه سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: هر جایی که فعالیت ها و کارها به مردم واگذار بسیار موفق و کارآمد بوده است و تلاش ما این است که با واگذاری فعالیت های مختلف به سمن ها از مشارکت مردم برای انجام فعالیت های مختلف استفاده کنیم و سازمان های مردم نهاد را توانمند سازیم .
وی با تأکید بر این که سمن ها حلقه ی واسط بین مردم و دولت هستند خاطر نشان کرد : سازمان های مردم نهاد صدا مردم هستند و مشکلات و مسائل آنها را به دولت و مدیران انتقال می دهند.
معاون استاندار تصریح کرد: تاکنو بیش از 36 قرارداد همکاری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی با سازمان های مردم نهاد منعقد شده است و نظارت کامل بر روی این سازمان ها انجام می شود . 
وی ادامه داد: ما برای فعال نمودن سمن ها در زمینه انجام فعالیت های اجتماعی دو هدف را دنبال می کنیم : یکی کاهش آسیب های اجتماعی با مشارکت و کمک خود مردم و دوم استفاده از سازمان های مردم نهاد برای افزایش نشاط در جامعه و توانمندسازی و افزایش تجربیات سمن ها. 
این مقام مسئول اولویت دولت را حمایت از سمن های فعال و کیفی دانست و گفت: تاکنون بیش از 403 سمن از استان مجوز فعالیت گرفته اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز