حیدر زادی خبر داد:

افزایش سرانه فضای ورزشی در استان ایلام/ احداث ۶ فضای ورزشی در سال ۹۷

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۸:۴۶
کد خبر: ۷۰۲۴۴۶
افزایش سرانه فضای ورزشی در استان ایلام/ احداث ۶ فضای ورزشی در سال ۹۷
مدیرکل ورزش وجوانان ایلام:بودجه عمرانی اداره کل ورزش وجوانان استان در سال گذشته 340 میلیارد ریال بوده که 48% آن محقق گردید
 بهروز حیدر زادی مدیرکل ورزش و جوانان ایلام درگفتگو با برنا اظهار کرد: در سفرهای استانی استاندار و خارج از دیگر پروژه ها ، مجوز اعتبار ساخت ۶ زمین چمن مصنوعی در شهرستان های مهران ، دره شهر ، آبدانان ، بدره و روستاهای ارمو و عباس آباد از توابع شهرستان دره شهر با اعتبار ۵0 میلیارد ریال گرفته شده که به محض تخصیص اعتبار عملیات اجرای این پروژه ها آغاز خواهد شد.
بهروز حیدر زاده در ادامه از افتتاح سالن چند منظوره ورزشی و ساختمان اداری چنگوله وی افزود افزود : با توجه به مطالبات به حق مردم این منطقه و با تخصیص اعتبار 12 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین و ملی این مکان ورزشی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی در ادامه گفت :  در سال ۹۶ با امضای تفاهم نامه بین اداره کل ورزش و جوانان استان و وزارت نفت ، مبلغ سی میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای اتمام ۵ پروژه مهم از جمله سالن های ورزشی شهرستان های ملکشاهی ، سیروان ، دره شهر، بدره ، سراب کارزان و زمین چمن مصنوعی سیروان تخصیص داده شد.
حیدرزاده اعتبار زمین چمن مصنوعی بخش هلیلان از شهرستان چرداول را ۷ هزار میلیون ریال عنوان کرد وگفت : با توجه به ضرورت افتتاح این پروژه ورزشی تلاش می شود این فضا در دهه فجر سالجاری افتتاح شود.
وی تعداد پروژه های ورزشی نیمه کاره در استان را ۳۴ پروژه ,ازجمله  سالن تیراندازی ایلام ، سالن چند منظوره شهید کشوری ، سالن چند منظوره ورزشی آسمان آباد چرداول ، سالن چند منظوره عین خوش دهلران و سالن دوقلو چرداول از جمله این پروژهای مهم ورزشی در استان می باشند که در صورت تزریق به موقع اعتبار ، این اماکن ورزشی تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت :بودجه عمرانی اداره کل در سال گذشته را 340 میلیارد ریال بوده که 48% آن محقق گردید
وی اضافه کرد: برای اتمام پروژه های نیمه تمام انتظار می رود این پروژه ها با افزایش ۲۰ درصدی اعتبار این رقم در سالجاری مواجهه شود که اگر کل اعتبارات مورد نیاز ورزشی ۵۳ میلیارد شود بدون شک تمامی این پروژه ها ورزشی در استان تا پایان سال افتتاح خواهد شد.
حیدر زاده در پایان از افتتاح سالن ورزشی چند منظوره سراب کارزان در هفته دولت در سالجاری خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز