استاندار ایلام در دیدار با کارکنان روابط عمومی استانداری ایلام :

انعکاس رویدادهای مهم استان در سطح ملی صورت گیرد

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۴:۳۱
کد خبر: ۷۰۷۹۸۷
انعکاس رویدادهای مهم استان در سطح ملی صورت گیرد
استاندار ایلام در دیدار با کارکنان روابط عمومی استانداری ایلام گفت: اقدامات و رویدادهای بسیار خوبی در استان صورت گرفته که باید این اقدامات در سطح ملی انعکاس یابد.

به گزارش برنا -ایلام ازروابط عمومی استانداری ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با کارکنان روابط عمومی استانداری ایلام به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با تبریک این روز افزود: خدمات و فعالیت های روابط عمومی بسیار زیاد و قابل تقدیر است و زحمات بسیار زیادی کشیده می شود .

وی ادامه داد : این زحمات و تلاش ها باید با انعکاس در رسانه های ملی به نتیجه برسد و فعالیت ها و اقدامات شاخصی که در استان ایلام صورت می گیرد می تواند با انعکاس در رسانه های ملی و کشور اطلاع رسانی شود .

سلیمانی دشتکی با تأکید بر برگزاری جلسات بسیار با تشکل ها ، انجمن ها و نمایندگان مردم در مجلس خاطر نشان کرد: به نظر من برگزاری چنین حجمی از جلسات با اقشار مختلف مردم کم نظیر است و می توانستیم در این خصوص در سطح ملی اطلاع رسانی کنیم و یا در بحث جذب اعتبارات ملی استان نیز بسیار قوی صورت گرفت و این چنین افزایش بودجه در استان بی نظیر بود .

وی روابط عمومی را سیبل و صف سازمان دانست و بیان داشت: انتظارات بسیار زیادی از روابط عمومی وجود دارد که ان شاء الله با قدرت بیشتر نسبت به انجام وظایف خود تلاش کنند و در بحث دریافتی نیروهای انسانی روابط عمومی نیز حتما تجدیدنظر خواهد شد و نیروهای بیشتری نیز باید در روابط عمومی نیروهای بیشتر وارد شوند که بنده حمایت کامل از روابط عمومی خواهم داشت . 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز