چراغی پور:

گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در ۳۰ نقطه استان برگزار می گردد

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۶:۱۱
کد خبر: ۷۰۸۹۹۶
گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در ۳۰ نقطه استان برگزار می گردد
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری آیین های گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در 30 نقطه این استان خبر داد.

به گزارش برنا- ایلام ، حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در فرمانداری ایلام گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای اجرای باشکوه این برنامه ها اندیشیده شده است .

وی ادامه داد:نهضت بزرگ انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل با همراهی و پشتوانه مردمی، به پیروزی رسید و امروز الگویی برای همه ملت‌های آزادیخواه و استکبارستیز جهان است.

وی با بیان اینکه امام راحل یکی از چهره‌های منحصربه‌فرد و ممتاز جهان اسلام در عصر حاضر محسوب می شود گفت: این شخصیت الهی با رهبری خاص خود و با بهره‌گیری از احکام الهی و اسلامی توانستند نهضت بزرگ انقلاب اسلامی را با همراهی و پشتوانه مردمی، به پیروزی رسانده  که امروز الگویی برای همه ملت‌های آزادیخواه و استکبارستیز جهان تبدیل شده است .   

چراغی پور گفت: با توجه به مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار برگزار شد مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) و گرامیداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد به‌صورت متمرکز در مسجد جامع شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

 وی اهدای ثواب قرائت قرآن کریم به روح پرفتوح حضرت امام راحل به مدت سه شب، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری همایش تبیین شخصیت امام راحل با حضور روحانیون استان، استفاده ویژه از روحانیون اعزامی به‌منظور تبیین شخصیت حضرت امام راحل، مسابقه وصیت‌نامه سیاسی و الهی امام راحل، توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغاتی، حرکت دسته‌جات سوگواری و عزاداری به مقصد مسجد جامع ایلام، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی در مکان‌های مختلف، غبارروبی مزار شهدای گمنام، فعالیت‌های فرهنگی و ادبی در حوزه کودک و نوجوان از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام برشمرد .  

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این آیین‌ها، خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت 15 خرداد 1342 به مناسبت شهادت بیش از 30 از مردم ایلام در بمباران هوایی رژیم بعثی در سال 61 نیز در استان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در این نشست اعضای ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در خصوص برگزاری برنامه‌های این ایام باهم بحث و تبادل‌نظر کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز