استاندار ایلام :

نباید با هدف تخریب دولت یا یک جریان موردنظر، خدمات نظام را زیر سوال برد

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۰۹۷۰۷
نباید با هدف تخریب دولت یا یک جریان موردنظر، خدمات نظام را زیر سوال برد
استاندار ایلام گفت: با عملکرد درست و پرهیز از تخریب های مغرضانه ارکان نظام، امید به آینده را در دل مردم زنده نگه داشته شود.

به گزارش  برنا- ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دفتر وی برگزار شد با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: برای حفظ امید در دل مردم و زنده نگه داشتن آن باید عملکرد دولت و نظام را با قوت بیان کنیم و از تفرقه میان ارکان نظام خودداری کنیم.

وی ادامه داد: نباید با هدف تخریب دولت یا یک جریان موردنظر، خدمات نظام را زیر سوال برد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: کارهای بسیار خوبی در انقلاب اسلامی صورت گرفته که می توان به ارتقاء سطح آموزش، ایجاد زیرساخت ها و کارخانجات اشاره کرد که لازم است عملکرد کلی نظام در ابعاد مختلف به جامعه منعکس شود.

وی با بیان این که در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب باید عملکرد نظام را به دو بخش استانی و ملی تقسیم کنیم و عملکرد استانی را به عملکرد نظام وصل نماییم ابراز داشت: همه ی دولت ها دارای نقاط قوت و ضعف بوده اند، که لازم است نقاط قوت را برجسته و نقاط ضعف را حل کنیم، نه اینکه به بهانه های مختلف همدیگر را تخریب و تضعیف کنیم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به جو ابتدای انقلاب ادامه داد: روحیه انقلابی که در اوایل انقلاب وجود داشت، بسیار قوی بود و بالاترین حضور مردمی را در انتخابات و صحنه های سیاسی شاهد بودیم، تقسیم بندی ها و جناح بندی ها بدین شکل وجود نداشت و مردم حول انقلاب، امام و نظام وحدت داشتند. لذا باید تلاش کنیم اکنون نیز چنین جوی را در جامعه ایجاد کنیم و تلاش کنیم به آن دوران برگردیم ، نباید تفرقه در میان ارکان نظام ایجاد شود و با آسیب شناسی کامل، در راستای ایجاد یک همدلی و وحدت در بین آحاد مردم تلاش کنیم و عملکرد را با قوت بیان نماییم.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه باید از ظرفیت مردم، تشکل ها و هنرمندان برای بازگو کردن خدمات دولت و نظام استفاده کرد، تاکید کرد همه افراد در راستای ارائه خدمات نظام به مردم دعوت به همکاری شوند.

وی با اشاره به این که دستگاهها باید از تمام توان خود برای بیان عملکرد نظام در 40 سال گذشته کمک بگیرند، خاطر نشان کرد: باید برای بیان هر چه قوی تر عملکرد نظام اسلامی تلاش کنیم و بنده اعلام آمادگی می کنم که هر گونه همکاری که در این خصوص لازم باشد با دوستان صورت خواهم داد. 

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر ارائه آمارهای مقایسه ای و تطبیقی در خصوص عملکرد نظام در قبل و بعد از انقلاب تصریح کرد: باید به معرفی اقشار مختلف مردم که در دوران انقلاب نقش داشته اند، پرداخته شود و دایره معرفی مشاهیر، نخبگان و بزرگان را وسیعتر گردد. ‌

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز