امام جمعه ایلام :

ولایت‌ فقیه رمز استمرار و شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۰۹۷۱۶
ولایت‌ فقیه رمز استمرار و شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، گفت: نظام اسلامی را به‌طورقطع با رهبری ولایت‌فقیه و همراهی مردم حفظ و تداوم‌یافته است.

به گزارش برنا از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ، حجت الاسلام و المسلیمن محمد نقی لطفی در نشست شورای سیاست گزاری و راهبری نکوداشت چه لیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این استان، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهری یکی از مناسبت های بسیار مهم حماسی و سیاسی حیات انقلاب اسلامی است.

وی، با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر بزرگترین پیروزی انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی است، یادآور شد: امسال در سوم خرداد باید سالروز این حماسه را هر چه باشکوه تر برگزار کرد، چرا که در آزادسازی خرمشهر، حامیان رژیم بعثی بعد از فتح خرمشهر به ناتوانی این رژیم در برابر دفاع مردم و ملت ایران اسلامی اذعان کردند.

امام جمعه ایلام، بیان کرد: 4 دهه دستاوردهای های انقلاب اسلامی برای مردم بیان و به خوبی تبیین شود، دشمنان بعد از همه تحریم ها و تهدید ها امروز بر روی رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی، تداوم، استمرار و شکست ناپذیری نظام تا امروز که همه ولایت فقیه و رهبری نظام است، برنامه ریزی کرده اند.

لطفی، تصریح کرد: رهبری نظام و ولایت‌فقیه مردم ایران را به حرکت درآورد، وارد صحنه کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و نظام اسلامی مستقر شد و نظام اسلامی پویا و بالنده به راه خود ادامه داده است، همه ما مسئولیم و باید عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود.

وی، بابیان اینکه نام و راه امام راحل همواره زنده است و دشمنان از این امر هراسان هستند، یادآور شد: نظام اسلامی را به‌طورقطع با رهبری ولایت‌فقیه و همراهی مردم حفظ و تداوم‌یافته است و امروز تمام تبلیغات تلاش دشمن برای ضربه زدن به ولایت‌فقیه و جدایی مردم از رهبری متمرکزشده است.

 امام‌جمعه ایلام، بیان کرد: دشمنان روی ناکارآمدی نظام اسلامی برنامه‌ریزی تبلیغاتی کرده است که سعی می‌کند مردم را از عمود خیمه انقلاب اسلامی یعنی رهبری نظام جدا کند، امروز که در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل قرار داریم، نام و راه امام راحل نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه نقاط مختلف جهان زنده است.

 لطفی، بابیان اینکه متأسفانه در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی ضعیف عمل شده و همه ما مقصریم، افزود: خدمات نظام جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب مقایسه شود، باوجود جنگ تحمیلی و تهدیدها و تحریم‌ها، کارهای بسیار بزرگ عمرانی و آبادانی در نقاط مختلف کشور انجام‌شده است.

 وی، با تأکید بر اینکه زبان هنر کارآمدترین زبان برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: همه دولت‌ها در انقلاب اسلامی خدمت کرده‌اند، مردم هم امروز مشکلاتی دارند اما تحولات بسیار بزرگی در سطح کشور به‌ویژه در استان ایلام انجام‌شده و جای کار بیشتر هم وجود دارد، مردم نیز منصف هستند و از خدمات نظام اسلامی کاملاً آگاهند.

 امام‌جمعه ایلام در پایان‌بر برجسته کردن دستاوردها و خدمات نظام اسلامی توسط همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی تأکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز