سرهنگ ناصری:

ترافیک، یکی از معضلات اساسی شهر ایلام

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۷:۱۶:۳۴
کد خبر: ۷۱۰۱۷۳
ترافیک، یکی از معضلات اساسی شهر ایلام
رئیس پلیس راهنمائی ورانندگی ایلام:تقاطع غیر همسطح رسالت یکی ازپروژه های مهم در دست احداث شهر ایلام است،که می تواند در آینده به روانسای ترافیک کمک شایانی کند.

به گزارش برناازایلام سرهنگ "محسن ناصری" در نسشت با فرماندار ایلام اظهار داشت:ترافیک به یکی از معضلات شهر ایلام تبدیل شده است که مدیریت آن نیازمند مشارکت مردم و همکاری و حمایت همه مسولان و متولیان امر است .

وی افزود: تقاطع غیر همسطح رسالت یکی ازپروژه های مهم در دست احداث شهر ایلام است،که می تواند در آینده به روانسای ترافیک کمک شایانی کند.

فرماندار ایلام در ادامه این نشست گفت:با توجه به محدودیت ایجاد شده و افزایش ترافیک در معابر و خیابان های منتهی به تقاطع رسالت مدیریت خوب پلیس راهور در کنترل و روانسازی ترافیک قابل تقدیر است .

وی اعلام داشت: باتوجه به همکاری و تعامل سازنده ای که مابین پلیس راهنمایی و رانندگی استان و مجموعه فرمانداری وجود دارد از تمام ظرفیت های موجود شهرستان ایلام در راستای مدیریت بهترت رافیک و حل این معضل بهره خواهیم برد.

 بسطامی استفاده ازسیستم های هوشمند در مدیریت ترافیک را یکی ازضروریات دانست و افزود:تجهیز شدن پلیس به تجهیزات و فناوری های نوین روز به عنوان یک اولویت مهم باید در دستورکار قرار گیرد .

فرماندار ایلام ،رضایت مندی شهروندان و تسریع و تسهیل در رفت و آمد آنان را مهمترین دغدغه مسولان درحوزه ترافیک دانست و ابراز امیدواری کرد: با جراحی های بزرگی که در زیرساخت شهری صورت خواهد گرفت بخشی از مشکلات ترافیکی شهر ایلام حل شود.

 

 

نظر شما