فرماندار آبدانان;

امروز اولویت اصلی کشور بحث اشتغال است

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۳۵:۴۶
کد خبر: ۷۱۰۱۹۵
امروز اولویت اصلی کشور بحث اشتغال است
جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آبدانان به ریاست عسگری فرماندار و با حضور مسئولین عضو کارگروه در محل فرمانداری شهرستان آبدانان برگزار شد

به گزارش برنااز ایلام ; عسگری فرماندارآبدانان در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در سطح کشورپرداخت و گفت: امروز تنها چیزی که درکشور ما مورد توجه قرار گرفته بحث اشتغال می باشد .

وی با اشاره به فعالیت‌های دولت در روستاها به منظور محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال اظهار داشت: در سال‌های اخیر طرح‌های مناسبی به منظور ایجاد اشتغال پایدار در روستاها اجرایی شده است .

فرماندارآبدانان بر شناسایی هر چه بیشتر ظرفیت ها و مشاغل بومی منطقه تاکید و اظهار کرد: با شناسایی پتانسیل ها و مشاغل مورد نیاز زمینه اشتغال جوانان را فراهم آوریم.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آبدانان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ملاک های ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان، عملکرد آنان در حوزه تولید و اشتغال می باشد و لازم است مسائل مطروحه در این کارگروه با جدیت از سوی مدیران شهرستان پیگیری شود.

در این جلسه به بررسی مشکلات 15 طرح معرفی شده به بانکهای عامل پرداخته شد و تعداد 3طرح در کمیته شهرستان بررسی و تصویب و به کمیته استانی ارسال گردید . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز