سرهنگ همتی زاده:

بستن کمربند ایمنی برای راننده و تمامی سرنشینان خودروها الزامی است

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۷:۲۰
کد خبر: ۷۱۰۹۸۹
بستن کمربند ایمنی برای راننده و تمامی سرنشینان خودروها الزامی است
رئیس پلیس راه استان از تشدید کنترل و اجرای طرح برخورد با نبستن کمربند سرنشین عقب خودروها ظرف 72 ساعت آینده خبر داد.

به گزارش برنا-ایلام ;سرهنگ همتی زاده با اشاره به اینکه استفاده از کمربند ایمنی برابر قوانین راهنمایی و رانندگی برای تمامی سرنشینان خودروها الزامی است اظهار داشت: در جاده ها چنانچه سرنشینان عقب خودروها کمربند ایمنی نبسته باشند تخلف محسوب شده و با آنها برخورد خواهد شد. 

وی با بیان اینکه نبستن کمربند ایمنی از سوی سرنشینان خودروها موجب بروز حوادث و تلفات زیادی شده است اضافه کرد:بر اساس بررسی بعمل آمده،عدم استفاده از کمربند ایمنی از سوی رانندگان و سرنشینان خودروها نقش پررنگی در بروز تلفات ناشی از فوت در حوادث ترافیکی داشته است.

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه استفاده از کمربند ایمنی حافط جان و سلامت سرنشینان در خودروها در زمان بروز حوادث ناگوار رانندگی است اظهار داشت:توصیه ما به رانندگان و تمامی سرنشینان خودروها این است که برای حفظ ایمنی و سلامت خودشان هم که شده حتما کمربند ایمنی را ببندند.

رئیس پلیس راه استان در پایان با اشاره به تصادفات بوقوع پیوسته،تصریح کرد:در بسیاری از اینتصادفات  سرنشین صندلی عقب خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی بر اثر پرتاب به بیرون و یا برخورد به صندلی جلویی جان خود را از دست داده و یا مجروح شده اند، لذا به تمامی رانندگان و سرنشینان عزیز خودروها توصیه میگردد، در حین رانندگی از کمربند ایمنی استفاده نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز