کارگاه نقاشی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۹:۲۰
کد خبر: ۷۱۱۶۱۴
کارگاه نقاشی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار شد
مسئول مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام از برگزاری کارگاه نقاشی در این مجتمع با حضور هنرمندان ایلامی هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان خبر داد.

به گزارش برنا ازایلام،سید روح‌الله صالحی، مسئول مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگاران در ایلام، اظهار کرد: در این کارگاه زنده ١٠ نفر از هنرمندان هنرهای تجسمی استان به خلق آثار هنری نقاشی و طراحی با موضوع آزادسازی خرمشهر پرداختند.

 وی، بابیان اینکه این کارگاه عصر روز پنج‌شنبه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار شد، افزود: آشنایی نسل جوان با سالروز آزادسازی خرمشهر، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، انتقال پیام و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به زبان هنر و تجلیل از هنرمندان هنرهای تجسمی از اهداف برگزاری این کارگاه است.

 صالحی، با اشاره به اینکه نمایشگاهی از آثار خلق‌شده توسط هنرمندان نیز در این مجتمع دایر می‌شود، ابراز کرد: علاوه بر هنرمندان، اقشار مختلف می‌توانند جهت حضور و شرکت در این کارگاه به مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر مراجعه کند.

 مسئول مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام، یادآور شد: آزادسازی خرمشهر نقش بسیار مهمی در دوران دفاع مقدس داشته است و زبان هنر بهترین ابزار در راستای انتقال ارزش‌ها و فرهنگ پایداری به نسل جوان است.

 وی، در پایان از عموم مردم، هنرمندان و به‌ویژه جوانان و نوجوانان برای شرکت و بازدید از این کارگاه که با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان برگزار می‌شود، دعوت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز