معاون سیاسی استاندار:

دشمن میخواهد از طریق فرهنگی به ما آسیب برساند

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۵۱:۰۴
کد خبر: ۷۱۲۶۰۳
دشمن میخواهد از طریق فرهنگی به ما آسیب برساند
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون حفظ وحدت در جامعه گفت: روحانیان نقش مهمی در حفظ و تقویت وحدت در جامعه دارند.

به گزارش برنا- ایلام ، محمد نوذری  در گردهمایی روحانیان استان افزود: امروز کشور در شرایط خاص سیاسی قرار داشته و بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام ملی نیاز دارد. 

وی با بیان اینکه ملت و احزاب ایران در بحث ولایت پذیری، نظام و حفظ آرمان های انقلاب متحد هستند گفت: برخی اختلاف نظر ها تنها در مسایل اجرایی وجود داشته و چنانچه دشمن بخواهد به کیان، فرهنگ و دین ما آسیبی وارد کند با وحدت و همدلی بیشتر مقابله خواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه نقطه به نقطه این استان هنوز بوی جنگ و شهادت میدهد، افزود: در این حماسه بزرگ مردم ایلام از آرمان ها ، ارزش ها ، کیان ، فرهنگ و عزت اسلامی دفاع کردند و این مجاهدت بخش اعظم آن را روحانیت ایجاد کرده است.

وی به جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: یکی از مباحثی که دشمن روی آن کار می کند مباحث فرهنگی است و به عنوان یکی از مباحث اصلی در نظام سلطه در حال شکل گیری است. 

وی با انتقاد از اینکه اگرچه آسیب اجتماعی داریم ولی بسیاری از آمارها مبالغه آمیز است افزود: بسیاری از این آمارها درست نیست.

نوذری با اشاره به دو نوع تهدید داخلی و خارجی به عنوان آسیب های اجتماعی گفت: دشمن هر دولتی را که بخواهد پویایی و شکوفایی را از آن بگیرند ملتش را درگیر اعتیاد می کند.

وی به آسیب‌های اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: در استان ایلام در بحث آمارهای خودکشی نسبت به سایر استان ها وضعیت مطلوبی نداریم.

وی از تدوین سند توسعه اجتماعی استان و سند جامع اربعین تا پایان امسال خبر داد و گفت: برخی آسیبها نظیر خودکشی، مسائل اجتماعی، قومیتی و فرهنگی در این استان وجود دارد که رفع آنها نیازمن همکاری هماهنگی و برنامه ریزی دستگاه ها است. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز