باحضوفرماندار;

جلسه برنامه ریزی جشن گلریزان در شهرستان چرداول برگزار شد

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۴:۱۴
کد خبر: ۷۱۳۷۸۵
جلسه برنامه ریزی جشن گلریزان در شهرستان چرداول برگزار شد
جلسه برنامه ریزی برگزاری جشن گلریزان به منظور کمک به زندانیان جرائم غیر عمد باحضور فرماندار,مدیرعامل بنیاد تعاون زندانهای استان ودبیر ستاد دیه شهرستان در محل فرمانداری چرداول برگزار گردید

به گزارش برنا-ایلام; مراد یگانه فرماندار چرداول در این جلسه  توجه به زندانیان جرایم غیر عمد بعنوان قشر آسیب دیده  ضرورتی انکارناپذیر خواند و افزود : همه ما به عنوان اعضای یک اجتماع اسلامی ، موظف به همدردی با اقشاری از این قبیل هستیم و با نعمت هایی که خداوند متعال نصیب ما نموده است ، می توان گشایشی در امور این قشر ایجاد کرد .

وی به اهمیت کمک به زندانیان نیازمند اشاره نمود و آن را نوعی عبادت دانست و تاکید کرد : خداوند متعال ، به انسانها ، مال عطا می کند و چه خوب است که با همین مالی که داریم ، زمینه آزادی زندانیان نیازمند را فراهم نماییم .

وی ادامه داد : خیرین و نیکوکاران در ماه رمضان ، همواره به ارائه خدمات مالی به نیازمندان مشغولند که ضمن تقدیر از توجه آنان ، جمع آوری کمک به زندانیان نیازمند نیز می تواند گامی در جهت رفع آسیب های اجتماعی باشد .

فرماندار چرداول در پایان خواستار همکاری شهرداران بخشداران ودهیاریهای شهرستان با ستاد دیه شهرستان شد وگفت:همه دستگاهای اجرای وظیفه دارند در زمینه هرچه بهتر برگزار کردن این مراسم معنوی با برگزار کنندگان جشن گلریزان همکاری نمایند

گفتنی است تاریخ برگزاری جشن 22/3/97 راس ساعت ده ونیم صبح در تالار پاسگارد شهر سرابله بالاتر ازبیمارستان میباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز