معاون استاندار:

سند جامع اربعین تا اول مهر تهیه خواهد شد

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۱۴:۳۶
کد خبر: ۷۱۴۰۰۶
سند جامع اربعین تا اول مهر تهیه خواهد شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در جلسه ستاد اربعین استان گفت: سند جامع اربعین استان با رویکرد اقتصاد مردمی و بهره مندی از سازمانهای مردم نهاد و تا مهر ماه تدوین خواهد شد.

به گزارش برنا- ایلام، محمد نوذری در جلسه ستاد اربعین استان با اشاره به تاکید استاندار استان و وزارت کشور بر تهیه سند جامع اربعین اظهار داشت: این سند با رویکرد اقتصاد مردمی و بهره مندی از سازمانهای مردم نهاد تا مهر ماه بر اساس دادهای دستگاههای اجرایی و با کمک دانشگاهها تدوین و به وزارت کشور ارسال خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه کمیته های ذیل ستاد بایستی 15 روز یکبار نسبت به برگزاری جلسه اقدام نمایند ، تاکید کرد : روسای کمیته ها مستندات اقدامات صورت گرفته را به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به لزوم احصاء مشکلات سنوات گذشته گفت: کمیته ها نسبت به احصاء مشکلات حوزه کاری خود در سنوات گذشته اقدام و برای رفع آنها راهکار اتخاذ نمایند و چنانچه مشکلات در سطح کمیته ها قابل حل نیستند ، موضوع را به ستاد ارجاع نمایند.
وی با اشاره به اینکه نگاه بین المللی به پیاده روی اربعین معطوف است، تاکید کرد: همه دستگاهها موظف به همکاری با ستاد اربعین استان برای هر چه بهتر برگزار کردن اربعین امسال هستند.
نوذری با اشاره به اینکه کمیته ها امورات مربوط به خود را سریعتر انجام و رفع مشکلات را به روزهای آخر موکول نکند، گفت : درتلاش هستیم همایش ملی اربعین را در استان برگزاری کنیم.
لازم به ذکر است در این جلسه مسئولین تعدادی از کمیته ها به ارائه گزارش فعالیت کمیته ها ی مربوطه پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز