فرجی:

تکمیل پروژهای ورزشی در سیروان نیازمند اعتبارات مالی است

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۲۵:۴۴
کد خبر: ۷۱۴۰۱۰
تکمیل پروژهای ورزشی در سیروان نیازمند اعتبارات مالی است
رئیس ورزش وجوانان سیروان گفت: با حمایت مالی مسولین استان و شهرستان پروژه های ورزشی به بهره برداری می رسد

به گزارش برنا از ایلام؛ طالب فرجی اظهار کرد: دغدغه مدیر کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری شهرستان اتمام پروژه های ورزشی شهرستان سیروان است، اما تخصیص اعتبار نقش اساسی در بهره برداری از پروزه ها دارد.

وی افزود: سالن چند منظوره چشمه پهن کارزان سیروان از محل اعتبارات وزارت نفت با پیشرفت فیزیکی 80 درصد یکی از پروژه های است که نیاز به 6 میلیارد ریال اعتبار دارد و با تخصیص و تزریق به موقع در نیمه اول سال 97 به بهره برداری می رسد و در اختیار ورزشکاران منطقه قرار خواهد گرفت.
 وی اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی سراب کارزان نیز یکی دیگر از پروژه هایی است که با اعتبار پنج میلیارد ریال تا آخر تیرماه 97 به بهره برداری می رسد و دیگر پروژه مهم شهرستان سالن ورزش های رزمی شهر لومار است که پیمانکار برنده مناقصه مشخص شده و بزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
فرجی با اشاره به پروژه های فعال سیروان گفت: زمین فوتبال لرینی این شهرستان نیز تسطیح و خاکبرداری آن توسط پیمانکار آغاز شده است. اما استادیوم ورزشی، پیست دو و میدانی و سکوی تماشاچی شهر لومار که نقشه utm آن برای ترسیم و جانمایی پروژه توسط فنی مهندسی اداره کل در دست اقدام می باشد توسط حیدرزاده مدیر کل ورزش و جوانان اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی اداره کل برای پروژه مذکور در نظر گرفته شده است به محض تملک این فضا مراحل قانونی بعدی برای آغاز عملیات ساخت اجرا خواهد شد.
در پایان رییس اداره ورزش و جوانان گفت: با اتمام این پروژه ها سرانه فضای ورزشی شهرستان افزایش چشمگیری خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز