طی حکمی:

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام منصوب شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۸:۵۱
کد خبر: ۷۱۶۰۶۳
مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان یوسف فریادی زاده بعنوان مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام منصوب گردید .

به گزارش برنا از ایلام، طی حکمی از سوی حسن کاری رییس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان  یوسف فریادی زاده بعنوان مدیر کل   اموال و املاک استان ایلام منصوب گردید

در بخشی از حکم یوسف فریادی زاده آمده است: نظر به تعهد و تخصص، جنابعالی به سمت مدیرکل استان ایلام منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و استفاده از همفکری و همکاری سایر مدیران در انجام امور محوله موفق باشید.

فریادی زاده از پایه گذاران شرکت توسعه گردشگری استان بوده علاو بر مدیر عاملی این شرکت بعنوان مدیری تاثیر گذار با تاسیس 120 تالار ومناطق توسعه گردشگری که تحولی عظیم در توسعه روستاهای گردشگری وایجاد مراکز گردشگری ایلام بعنوان کارشناس وکارمند نمونه کشوری ودریافت لوح تقدیر از دست معاون رئیس جمهور در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است اداره اموال واملاک قبلا در استان کرمانشاه بوده ومردم ایلام امورات خود را در ان استان انجام میداند که با حضور مدیریت فعلی این اداره برای اولین بار بعد از تاسیس ان در ایلام مسقر وتا به امروز منشا خیر وخدمات ارزشمندی به مردم این استان شده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز