استاندار ایلام:

برای پیشرفت استان باید تنگ نظری ها، رقابت های بی مورد، به هم فکری و همیاری تبدیل شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۰:۱۴
کد خبر: ۷۱۷۶۹۵
برای پیشرفت استان باید تنگ نظری ها، رقابت های بی مورد،  به هم فکری و همیاری تبدیل شود
سلیمانی دشتکی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام:نقطه اشتراک همه دلسوزان به استان فارغ از سلائق مختلف سیاسی بایست توسعه استان باشد.

 به گزارش برنا از ایلام ,  قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد : استان ایلام پتانسیل های خوبی از جمله آثار باستانی و جاذبه های گردشگری، نفت، گاز، پتروشیمی و اربعین دارد این مزیت ها در کمتر استانی دیده می شود که بایست از آنها استفاده مناسب کرد.
استاندار ایلام ادامه داد: مدیران با وحدت و همدلی تلاش کنند تا از ظرفیت های خدادادی استان در راستای توسعه استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه اولویت همه ی مسئولین و دلسوزان باید توسعه ی همه جانبه استان باشد و مسائل سیاسی و فکری در مرحله بعدی قرار گیرد اظهار داشت؛ از مشکلات عمده استان می توان به بیکاری و اشتغال جوانان اشاره داشت که حل این معضل اساسی نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
سلیمانی دشتکی ادامه داد : مدیران ما از وزارتخانه ها، سازمان ها مطالبه گری کنند و هریک در حوزه کاری خود به جد پیگیری نیازها و فعالیت های استان باشند.
وی تأکید کرد: برای پیشرفت استان باید تنگ نظری ها، معارضین، رقابت های بی مورد، تبدیل به هم فکری و همیاری شود.
استاندار ایلام در پایان ضمن تشکر از تلاش بی وقفه مدیران فعال استان آنان را به ادامه پیگیری های دلسوزانه خود تشویق کرد و گفت: ما فرصت نداریم و باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم تا خاطره ارزشمندی از خود برجای بگذاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز