سرهنگ حیدری خبر داد:

اعزام مشمولان لیسانس و بالاتر در تیرماه ۹۷

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۸:۴۲
کد خبر: ۷۱۹۷۴۰
اعزام مشمولان لیسانس و بالاتر در تیرماه ۹۷
معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام از اعزام مشمولان لیسانس و بالاتر در تیرماه سال 97 خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام ;سرهنگ "امیر رضا حیدری گفت: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع لیسانس و بالاتر که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه سال 97 دریافت کرده اند می بایست رأس ساعت07/00صبح شنبه مورخه دوم تیرماه 97  به معاونت وظیفه عمومی استان مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد:افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند ، می توانند به دفاتر خدماتی الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عدم حضور به موقع در زمان و محل تعیین شده غیبت محسوب می شود ، افزود: مشمولان می بایست برگه های مربوط به اعزام به خدمت از جمله :برگ آماده به خدمت ، برگ واکسیناسیون ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح وسایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه ، کارت ملی و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

سرهنگ حیدری در پایان گفت : مشمولان می توانند جهت اعزام به مراکز آموزشی به آدرس معاونت وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام واقع در بلوار شهید بهشتی –خیابان شهروند –معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام مراجعه کنند.

 

 

نظر شما