معاون استاندار:

دانشگاه به کمک کشور بیاید

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۸:۵۵
کد خبر: ۷۲۰۵۱۰
دانشگاه به کمک کشور بیاید
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: به منظور یافتن راهکار برای رفع مشکلات موجود در کشور، نیازمند کمک دانشگاه و مجامع علمی و پژوهشی هستیم.

 به گزارش برنا از ایلام، محمد نوذری در جلسه تکریم و معارفه ریاست دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام، افزود: کشور در زمینه محیط زیست، بحران آب، اقتصاد و آسیبهای اجتماعی با چالش هایی روبرو است که دانشگاه می تواند برای برون رفت از این مشکلات راهکارهای موثری ارائه دهد.

وی، محیط دانشگاه را دارای اهمیت دانست و اظهار کرد: دانشگاه به عنوان نهادی مقدس، نقش بسیار مهمی در هدایت جامعه و آینده کشور دارد.

معاونسیاسی استاندار ایلام، خوب بودن حال کشور را در گرو پویایی و فعال بودن محیط دانشگاه دانست و ادامه داد: دانشگاه نشاط سیاسی، فرهنگی و علمی ایجاد می کند و اگر دانشگاه پویا و پرنشاط نباشد کشور هم اینجنین نخواهد بود.

دکتر نوذری، خواستار ایجاد ارتباط مستحکم بین مهارت و تخصص در دانشگاه شد و تاکید کرد: مقام معظم رهبری به منظور ترویج گفتگو در بین دانشجویان، کرسی های آزاد اندیشی را پیشنهاد دادند زیرا فضای دانشگاه نیازمند تبدیل شدن به فضای گفتگو است.

وی، با بیان اینکه دولت وعده ی خود را در رابطه با دانشگاهیان عملی خواهد کرد، تصریح کرد: باید فرصت نقد و انتقاد با معیار و در چارچوب به دانشجویان داده شود.

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش ظرفیت های استان ایلام برای توسعه را خوب اریابی و خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی همواره شاهد گردش نخبگان بوده و واژه ای به نام تودیع وجود ندارد زیرا فرصت خدمت تغییر می کند.

 در پایان این مراسم "اسفندیار محمدی" به عنوان رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی ایلام معرفی و از تلاش های "همایون مرادنژادی" تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز