سرهنگ شرف بیانی:

مرحله نخست باغ موزه دفاع مقدس ایلام افتتاح می شود

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۵:۲۴
کد خبر: ۷۲۰۹۳۵
مرحله نخست باغ موزه دفاع مقدس ایلام افتتاح می شود
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام، گفت: پیش بینی می شود مرحله نخست باغ موزه ایلام دهه فجر افتتاح شود

به گزارش برنا از ایلام ، سرهنگ محمدرضا شرف بیانی در نشست شورای فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، اظهار کرد: وضعیت یادمان های شهدای گمنام ایلام مطلوب است ولی یادمان های ملی از شرایط مناسب زیرساختی برخوردار نیستند.

وی یکی از اصلی ترین نیازهای استان در حوزه دفاع مقدس را احداث باغ موزه ذکر کرد و ادامه داد: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت باغ موزه فرهنگی دفاع مقدس نیاز است که برای فاز اول این طرح ۱۵ میلیارد ریال آن از اعتبارات استانی توسط سازمان برنامه و بودجه اختصاص یافته است.

مدیر کل حفظ آثتر استان ایلام تاکید کرد: مرحله نخست این طرح تا دهه فجر امسال همزمان با پنج استان دیگر به بهره برداری می رسد ولی در مجموع افتتاح نهایی این پروژه ۲ سال زمان می برد.

شرف بیانی، تصریح کرد: پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان ایلام ردیف اعتبارات ملی ندارد امیدواریم دستگاه های اجرایی برای تکمیل آن ردیف اعتباری استانی در نظر بگیرند.

وی، افزود: تلاش در جهت حفظ ارزش های دفاع مقدس مهم ترین عامل در برابر جلوگیری از گسترش فرهنگ منحط غربی در جامعه به شمار می رود و باید عموم مردم و مسئولان نسبت به آن حساس باشند.

گفتنی است، استان ایلام در دوران دفاع مقدس بیش از ۳ هزا شهید تقدیم آرمان های انقلاب کرده اند و به عنوان جبهه میانی جنگ تحمیلی به حساب می آمد و تنها در شهر مهران بیش از ۶ هزار نفر از رزمندگان اسلام به درجه رفیع شهادت نائل امدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز