با همکاری خانه مطبوعات واداره برق :

جشنواره رسانه‌ای «برق و زندگی» در ایلام برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۸:۱۹
کد خبر: ۷۲۱۹۲۲
جشنواره رسانه‌ای «برق و زندگی» در ایلام برگزار می‌شود
جشنواره رسانه ای «برق و زندگی» با همکاری خانه مطبوعات و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام برگزار می‌شود .

به گزارش برنا -ایلام، اهداف برگزاری این جشنواره ترغیب و تشویق اهالی رسانه به تولید محتوا در جهت آگاهی‌رسانی به مخاطبان در خصوص نقش اثرگذار برق در زندگی امروز، دشواری‌های تولید، توزیع و خدمت رسانی به مشترکان، مبارزه با پدیده شوم سرقت انرژی، مسئولیت اجتماعی و مدیریت مصرف، مراقبت از تجهیزات، آشنایی مشترکان با حقوق متقابل خود و شرکت برق و... است. 

این جشنواره به صورت فصلی و در تمام فصول سال برگزار می‌شود و دبیرخانه دائمی آن در دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام تشکیل شده و در پایان هر فصل از خبرنگاران فعال و برگزیدگان بخش‌های مختلف با اهدای لوح و جایزه نقدی تجلیل به عمل می‌آید . 

علاقمندان می توانند آثار تولیدی خود در زمینه های مقاله، سرمقاله و یادداشت، خبر، گزارش، مصاحبه و گفتگو، تیتر، عکس و طرح را تا پایان شهریورماه 97 به دبیرخانه جشنواره تحویل یا به ایمیل جشنواره به نشانی jbz2018@bargh-ilam.ir ارسال نمایند .

کلیه آثاری که از ابتدای سال 1397 تا پایان شهریورماه در مطبوعات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان ایلام، ضمایم استانی یا شهرستانی خبرگزاری ها و نشریات سراسری منتشر شده باشند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و آثار ارسالی باید در قالب word و اسکن آثار به آن الحاق شده باشد .

هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی و شرکت در بخش های مختلف وجود ندارد .

نشانی دبیرخانه جشنواره ایلام، بلوار شهید مدرس، نبش خیابان بلال حبشی، شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، دفتر روابط عمومی، شماره تماس: 33333040 و0 3333302 تماس حاصل کنند.

 

نظر شما