امام جمعه ایلام;

مدیریت جهادی و انسجام و وحدت داخلی می توانند توطئه های اخلال گران اقتصادی را خنثی کند

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۷:۴۸:۵۲
کد خبر: ۷۲۳۶۰۸
مدیریت جهادی و انسجام و وحدت داخلی می توانند توطئه های اخلال گران اقتصادی را خنثی کند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به خباثت های آمریکا گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرکجا توطئه ای علیه ملت ایران صورت گرفته آمریکا در آنجا حضور داشته است.

به گزارش برنا از ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین لطفی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی گفت: در طول تاریخ انقلاب جنایت های بزرگی با مدیریت نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا در حق ملت ایران صورت گرفته است. 
خطیب جمعه ایلام سازمان حقوق بشر را از بدو تاسیس تاکنون دستاویزی برای قدرت های بزرگ دانست و افزود: حمایت از جنایات حکومت های کودک کش و سرکوبگر جهان همیشه در راس امور این سازمان بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با روسای دستگاه قضایی کشور اشاره کرد و گفت: همبستگی و اتحاد سه قوه برای مقابله با توطئه های جدید آمریکا در حوزه اقتصادی باید در اولویت امور مسئولان قرار گیرد. 
حجت الاسلام والمسلمین لطفی تحقق شعار کاربردی اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از چالش های اقتصادی دانست و یادآور شد: مدیریت جهادی و انسجام و وحدت داخلی می توانند توطئه های اخلال گران اقتصادی را خنثی کند. 
خطیب جمعه ایلام همچنین از مردم همیشه در صحنه ایلام خواست مراقب جنگ روانی دشمن باشند زیرا برای مقابله با تحریم ها باید هوشیارانه برخورد کرد تا به تبلیغات سوء دشمنان دامن زده نشود.

 

نظر شما