استاندار ایلام:

رسانه ها و تریبون دارن از امید و نشاط در جامعه سخن بگویند

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۸:۱۶
کد خبر: ۷۲۳۹۱۸
رسانه ها و تریبون دارن  از امید و نشاط در جامعه سخن بگویند
قاسم سلیمانی دشتکی دیدار اعضای هیات امنا، شورا و دهیار روستای چاله سرای شهرستان ایلام دمیدن امید در جامعه در شرایط کنونی را حائز اهمیت دانست و گفت: رسانه ها، تریبون داران و خواص بیش از پیش از امید و نشاط و سرزندگی داد سخن برانند.

به گزارش ایلام استاندار ایلام اظهار داشت : امروز عملکرد موفق ایران در سیاست خارجی باعث منزوی شدن آمریکا در نظام بین الملل شده است و به همین خاطر آنها از دست ما به شدت ناراحت و عصبانی هستند. 

وی ادامه داد؛ زمانی آمریکایی ها و متحدانش با تز ایران ستیزی بر گرده افکار عمومی علیه ایران سوار می شدند اما امروز دست آنها رو شده است و دیگر کسی به اتهامات واهی آنها علیه ایران گوش نمی دهد. 

استاندار ایلام شرایط کنونی کشور را نیازمند اتحاد و وحدت و داشتن روحیه جهادی دوران جنگ دانست و گفت؛ ما در شرای حاضر نیازمند ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی آن دوران هستیم تا بتوانیم بر مشکلات پیش رو فائق آئیم.

وی در ادامه تریبون داران را به سعه صدر بیشتر دعوت کرد و گفت؛ ما نباید بیش از این دچار خود زنی بشویم بلکه لازم است هم قدمی ها در راستای منافع ملی را بیشتر کنیم.

سلیمانی دشتکی با ذکر این نکته که برخی از تریبون داران مسائل حزبی و جناحی خود را به میان جامعه نکشانند و گفت؛ آنها شاید بتوانند به بهانه انتقاد موضوعی را کلید بزنند اما شاید جمع کردن آن دیگر دست آنها نباشد.

وی در ادامه با ذکر این نکته که امروز آمریکا موجودیت کشور را هدف قرار داده است گفت؛ آنها دنبال ساقط کردن ایران هستند و ما در شرایطی نیستیم که دنبال مچ گیری از یکدیگر بگردیم.

وی سپس همه را به وحدت و برادری دعوت کرد و گفت؛ بیائید بجای تبلیغ یاس و ناامیدی بذر امید و شادی را در جامعه بکاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز