همزمان با سراسر کشور;

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی درایلام در حال برگزاری است

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۴:۲۶
کد خبر: ۷۲۴۳۲۹
هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی درایلام در حال برگزاری است
منابع جشنواره بر اساس سنین افراد برای کودکان، نوجوانان،بزرگسالان به صورت مکتوب وآنلاین شرایط آن در کتابخانه های عمومی استان فراهم میباشد.

به گزارش برنا از ایلام ;مراد جلیلیان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام اظهارداشت: همزمان با سراسر کشور در تمامی کتابخانه های عمومی استان وکتابخانه مرکزی شهر ایلام  شرایط شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور وکتابداران عزیز فراهم ودر حال برگزاری می باشد .

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ رضوی،گسترش کتابخوانی وبهره مندی از سیره پاک ائمه معصومین علیهم السلام بویژه حضرت امام رضا علیه السلام از طریق کتابهای مرتبط با ایشان  این جشنواره فعالیتهای مربوط به آن در استان در تمامی کتابخانه های عمومی آغاز شده است.

جلیلیان ادامه داد: منابع جشنواره بر اساس سنین افراد برای کودکان، نوجوانان،بزرگسالان به صورت مکتوب وآنلاین شرایط آن در کتابخانه های عمومی استان  فراهم میباشد.

وی افزود:علاقه مندان میتوانند با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه عمومی در محل زندگیشان از طریق کتابداران ومسئولان مربوطه در جریان نحوه ثبت نام وشرکت درآزمون قرار گیرند وکتابهای مسابقه رابصورت امانی دریافت  ویابرای دریافت پی دی اف  آنه به آدرس www.iranpl.irمراجعه نمایند.

جلیلیان گفت :هرشرکت کننده میتواند بر اساس رده سنی خود همه کتابهای معرفی شده را انتخاب ودر مسابقه شرکت نماید وفرد تنها میتواند به یکی از دوروش یابصورت  اینترنتی ویا مکتوب در مسابقه  شرکت نماید.

وی گفت:باتوجه به اینکه شرکت دراین جشنواره ومسابقه به صورت فردی وخانوادگی هست در این زمینه همچنین فرد میتواند در یک بخش یا به صورت فردی ویا به صورت خانوادگی شرکت نمایند.

جلیلیان اضافه نمود: افراد برای مشارکت در بخش الکترونیکی مسابقه میتوانند به سایتwww.razavi.iranpl.irمراجعه نمایند ودر محل کتابخانه های عمومی استان شرایط ثبت نام وشرکت در مسابقه به صورت رایگان  برای شرکت کنندگان عزیز فراهم شده است .

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت:  313 جایزه یک ملیون ریالی،8 جایزه ویژه برای هشت خانواده اعم از دو خانواده دونفره،  دوخانواده سه نفره، دوخانواده چهار نفره ودوخانواده پنج نفره به ترتیب  از مبلغ 5/000/000 ریال تا 15/000/000ریال در نظر گرفته شده که پس از پایان جشنواره ودر زمان اختتامیه که در دهه اول شهریور همزمان با دهه ولایت به برندگان در مسابقه در یک مراسم با حضور مسئولان استانی ومدعوین اهدا خواهد شد.

وی افزود زمان پایان مسابقه پایان تیرماه 1397 می باشد و باتوجه به اینکه شروع جشنواره از اول فروردین ماه امسال بوده ،از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و اداره کل کتابخانه های عمومی استان شرایط شرکت در جشنواره فراهم شده وکلیه مقدمات جشنواره ،تامین منابع و کتابهای مسابقه ، پاسخنامه ، برگه های مخصوص نقاشی برای کودکان ، پی دی اف کتابهای مسابقه را در سایت  نهاد کتابخانه های عمومی کشور قراداده وتبلیغات میدانی به صورت منظم انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه مردم استام ایلام از محبان اهل بیت وبویژه حضرت امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها می باشد اسقبال بسیار خوبی در شرکت در این جشنواره ومسابقه داشته باشد.

گفتنی است در طی دوسال گذشته ششمین وهفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد.که در سال گذشته بیش از شش هزار وپانصد نفر از کل استان در جشنواره شرکت نمودند وبه برکت عظمت ائمه معصومین استان ایلام در تمامی رده های سنی و به صورت فردی وخانوادگی در مسابقه برنده شدند وجوایزی به آنان اهدا شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز