استاندار ایلام :

به عملیات آزادسازی مهران در سطح ملی پرداخته نشده است

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۹:۲۲
کد خبر: ۷۲۴۳۴۰
به عملیات آزادسازی مهران  در سطح ملی پرداخته نشده است
استاندار ایلام گفت: عملیات آزادسازی مهران آنطور که باید و شاید در سطح ملی به آن پرداخته نشده و ایلام در این زمینه مظلوم واقع شده است.

به گزارش برنااز ایلام- قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس افزود: شهدا و ایثارگران دین بزرگی برگردن همه ما دارند و در راستای تکریم از آنها تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: برگزاری کنکره بزرگداشت شهدای ایلامی در دست اقدام هست و ستاد کار گروه های این کنگره در استان تشکیل شده است.

استاندار ایلام اظهار کرد: در بمباران ورزشگاه چوار فوتبالیست های زیادی به شهادت رسیدند و ما نیز اعتبارات ویژه ای را برای مجموعه ورزشی شهدای چوار در نظر گرفته ایم.
سلیمانی دشتکی اقدامات زیرساختی دولت تدبیر و امید در استان را چشمگیر دانست و ادامه داد: 80 کیلومتر از مسیر ایلام - مهران چهار خطه شده است و 20 کیلومتر باقی مانده آن تا قبل از اربعین چهار خطه می شود.
وی در پایان، تردد سالانه زوار عتبات عالیات از مرز مهران را بیشتر از 4 میلیون نفر اعلام کرد و ادامه داد: ایلام ظرفیت بسیار مناسبی در زمینه گردشگری مذهبی دارد که می توان در این زمینه سرمایه گذاری کرد.

رئیس بنیاد آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز در این دیدار گفت: اگر امروز کشورهای مستبد جرأت دست اندازی به ایران را ندارند به خاطر پایمردی های مردم در طول هشت سال دفاع مقدس است.
سردار بهمن کارگر به نقش ماندگار مردم ایلام در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: علاوه بر نقش ارزشمند ایلامی ها در عرصه های مختلف انقلاب، مردم این استان در جنگ تحمیلی نه تنها مهاجرات نکردند بلکه پذیرای مهاجر هم بودند.
وی ادامه داد: در برهه های حساس انقلاب همیشه روی پای خود ایستاده و سربلند بیرون آمده ایم و این بار هم دست در دست هم مشکلات را از سر راه برخواهیم داشت.
سردار کارگر با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به حوزه دفاع مقدس و راهیان نور داشته است، خاطرنشان کرد: اجازه نداده ایم مسائل حزبی، گروهی و سیاسی در حوزه دفاع مقدس وارد شود چرا که دفاع مقدس متعلق به همه مردم است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز