در کمیته برنامه‌ریزی دهلران انجام شد؛

اختصاص بیش از ۳۰ میلیارد ریال به بخش میمه

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۳:۲۲
کد خبر: ۷۲۴۷۹۸
اختصاص بیش از ۳۰ میلیارد ریال به بخش میمه
فرماندار دهلران از اختصاص بیش از ۳۰ میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای بخش سراب میمه خبرداد .

به گزارش  برنا-ایلام، «سید حسینعلی موسوی» در نشست شورای اداری این بخش که با حضور مدیرکل ثبت احوال و معاون مدیر کل امور عشایر استان و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این اعتبار از محل تملک دارایی ها و توازن برای عمران شهری و روستایی ،طرح هادی ،راه و سایر حوزه ها بکار گرفته می شود . 

وی بر ضرورت توجه به عمران شهر میمه تاکید کرد و افزود:۹  میلیارد ریال امسال برای عمران شهر میمه هزینه می شود . 

فرماندار دهلران با اشاره به درخواست ها برای استقرار ادارات در بخش افزود: پیگیری ها برای رفع این مشکل ادامه دارد تا بتوانیم با استقرار ادارات مشکلات را مرتفع کنیم . 

موسوی به گردشگری میمه اشاره و گفت:باید تلاش شود تا بهره گیری از همه ظرفیت ها گردشگری این بخش شکوفا شود و مردم و منطقه از مزایای آن بهره مند شوند . 

وی  گفت: دستگاه های اداری مکلفند برابر قانون و با تعامل و همکاری،مشکلات بخش را پیگیری و در جهت تسریع خدمت رسانی به مردم بخش سراب میمه به جد پای کار باشند . 

فرماندار دهلران برمشارکت همه برای توسعه بخش میمه تاکید کرد و افزود: همه باید کمک کنند تا این بخش بیش از پیش مسیر توسعه و پیشرفت را طی کند و شاهد بهره مندی هرچه بیشتر مردم از مزایای آن باشیم . 

فرماندار دهلران خواستار توجه به استقرار ادارات و همچنین ارایه خدمات توسط ثبت احوال به مردم بخش سراب میمه شد و گفت: رفع مشکلات راه ها و بویژه راه پهله به میمه ،استقرار نمایندگی کمیته امداد، توجه به راه های بین مزارع و راه های عشایری در دستور کار قرار گیرد . 

«تیموری» مدیر کل ثبت احوال استان با اشاره به اینکه تشکیلات ثبت احوال شهرستانی است از پیگیری برای اسقرار نمایندگی ثبت احوال در این بخش خبر داد و گفت: جهت تسریع در خدمت به مردم مامور ثبت احوال هفته ای یک روز برای انجام امورات مردم در بخش حضور خواهد داشت . 

تیموری گفت:برای صدور کارت ملی هوشمند در این بخش با استقرار ایستگاه سیار حل خواهد شد . 

«فرشاد یاسمی» معاون امور عشایری استان گفت: رفع مشکلات عشایر این بخش و تسریع در ارایه خدمات در دستور کار است . 

وی با اشاره به تهیه پنل خورشیدی برای عشایر با همکاری توانیر در یک برنامه ۵ ساله گفت:در سال گذشته ۲۵ درصد این موضوع محقق شده و امیدواریم مابقی عشایر نیز از این خدمت بهره مند شوند . 

در این نشست بخشدار و شورای شهر میمه و شهردار مشکلات بخش را ارایه کردند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز