معاون استاندار:

ایلام جزو ۱۱ استان پیشگام در تاسیس خانه احزاب در کشور است

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۰:۵۳
کد خبر: ۷۲۸۱۷۳
ایلام جزو ۱۱ استان پیشگام در تاسیس خانه احزاب در کشور است
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: تشکیل خانه احزاب در ایلام گامی بلند در جهت توسعه سیاسی است.


به گزارش برنا از ایلام ; نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در دیدار جمعی از احزاب و فعالان سیاسی استان تشکیل خانه احزاب در ایلام را گامی بلند در جهت توسعه سیاسی عنوان کرد و گفت؛ ایلام جزو 11 استان پیشگام در تاسیس خانه احزاب در کشور است.
 او افزود؛ احزاب می توانند از ظرفیت خانه احزاب با کادرسازی جوانان مستعد آینده نقش خود را در توسعه سیاسی دوچندان کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اشاره ای به وضعیت منطقه و کشور داشت و گفت؛ امروز تیمی که در آمریکا بر سر کار است در پی ساقط کردن نظام است که البته آنها این آرزو را به گور خواهند برد.
او ادامه داد؛ آمریکایی ها به واسطه ایران هراسی میلیاردها دلار از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به جیب زدند و حال دنبال نقشه های دیگر برای غارت کردن منابع مالی کشورهای منطقه هستند.
 نوذری سپس به شرایط پیش روی کشور اشاره داشت و گفت؛ امروز بیش از هر زمانی به وحدت نیازمندیم وما یک ملت بزرگ با اشتراکات و بهانه های زیادی برای با هم بودن هستیم و در این زمینه صدای وحدت بخش زیباترین سمفونی ملی ست که باید شنید


او در ادامه به احزاب و فعالان سیاسی توصیه کرد که وضعیت موجود کشور را درک کنند و خواسته ها و انتقادات خود را در آن حدود مطرح کنند و گفت؛ دست نیاز ما به سوی همه کسانی که دلسوز نظام و انقلاب و کشور هست دراز است و دست کسانی که در جهت اتحاد و وحدت حول منافع ملی کار می کند را به گرمی می فشاریم.
این مقام مسئول در ادامه به نقش بی بدیل فرهنگیان در پیشبرد اهداف سیاسی و اجتماعی کشور اشاره داشت و گفت؛ معلمان پیشقراولان عرصه های اجتماعی در کشور هستند و امروز بیشتر از هر زمانی نیازمند نقش سازنده آنان هستیم.
در این دیدار صمیمی احزاب و فعالان سیاسی خواسته ها و مطالبات خود را با معاون سیاسی و امنیتی استاندار در میان گذاشته و نسب به وضعیت منطقه و کشور به تبادل نظر پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز