با اقدامات به موقع نیروی انتظامی;

۳ خرده فروش مواد مخدر در ایلام دستگیر شدند

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۴:۳۴
کد خبر: ۷۲۹۳۷۷
۳ خرده فروش مواد مخدر در ایلام دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری 3 خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام ;سرهنگ" جمال موسوی" در گفت و گو با خبرنگاران،اظهار داشت: پس از کسب اطلاع از فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 قرار گرفت.

او افزود:پس از چند روز کار اطلاعاتی و با اشرافیت کامل و اجرای طرح های انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی شدند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد:ماموران توانستند در سه  عملیات جداگانه 3 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و مفادیر قابل توجهی هروئین و شیشه و تریاک از آن  ها کشف کنند.

او با اشاره به اینکه معضل اعتیاد ضمن آزردگی و ناراحتی خاطر و عدم احساس آسایش خانواده ها ، ریشه اصلی بسیاری ازبزهکاریها و ناهنجاریهای اجتماعی دیگر از جمله سرقت ، قتل ، فساد و ... می باشد گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با اشاره به اینکه دوستان ناباب نقش موثری در تشویق افراد به سمت مصرف مواد مخدر دارند گفت: دستگاه های متولی باید در جهت ارتقای فرهنگ عمومی جامعه به ویژه در نسل جوان تلاش و آنان را از پیامدهای خانمان سوز استفاده از مواد مخدر آگاه کنند.

 

 

 

نظر شما