‍ معاون سیاسی استاندار:

بخشداران باید از عملکرد خود و برنامه های دولت دفاع کنند

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۷:۴۳
کد خبر: ۷۲۹۷۹۱
بخشداران باید از عملکرد خود و برنامه های دولت دفاع کنند
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: همه ما با همان اراده و اقتدار شروع دولت تدبیر و امید با تمام توان از تمام ظرفیت های دولت دفاع می کنیم و بخشداران باید بتوانند با شهامت از عملکرد خود و برنامه های دولت دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ; محمد نوذری در جلسه گردهمایی بخشداران استان با بیان این مطلب گفت: در دولت کارهای بسیار بزرگی انجام شده است و بخشداران باید بتوانند از این فعالیت ها دفاع کنند.

او با بیان این که بخشداران صف اول دولت هستند، خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم بخشداران می توانند بسیاری از موارد را مدیریت کنند تا نگذارند مسائل به حوزه ی شهرستان و استان کشیده شود.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: در حال حاضر عده ای دنبال زمین زدن دولت و گسترش یأس و نامیدی در بین مردم هستند و اینجاست که بخشداران می توانند با پیگیری مطالبات مردم پویایی و فعالیت دولت را به منصه ظهور برسانند. 

او با اشاره به شرایط جهانی و بین الملل و سرکار آمدن جنگ طلب ها و جمهوری خواهان در آمریکا افزود: رئیس جمهور آمریکا و هیئت حاکمه این کشور به دنبال به زمین زدن کشور و نظام هستند اما اتحاد و وحدت ملت بزرگ ایران دشمنان را زمین گیر خواهد کرد.

این مقام مسئول با بیان این که برجام یک سند تاریخی و یک کار بسیار بزرگ بود تصریح کرد: برجام از صنعت ملی شدن نفت هم مهم تر بود چرا که تز ایران هراسی غربی ها را به آمریکا هراسی مبدل کرد.

او ادامه داد؛ از آثار دیگر برجام منزوی شدن آمریکا و شکاف بین آنان و متحدان اروپائیشان است.

 نوذری درپایان تأکید کرد: ما فقط در سایه وحدت و کنار گذاشتن اختلافات و با کار و تلاش می توانیم کشور را به سمت توسعه حرکت دهیم.

او به بخشداران توصیه کرد با حضور در بین مردم و لمس مشکلات و مشاهده فعالیت های مردم و ارتباط تنگاتنگ با مردم به دنبال رفع مشکلات آنها باشند.

 

 

نظر شما