استاندار ایلام:

روحانیون ادامه دهنده راه ائمه اطهار (ع) هستند

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۲:۲۶
کد خبر: ۷۳۰۳۰۱
روحانیون ادامه دهنده راه ائمه اطهار (ع) هستند
قاسم سلیمانی دستکی عصر امروز 25 تیرماه در جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوزه علمیه ایلام حضور یافتند و با روحانیون و طلاب دیدار و گفتگو کردند.

️به گزارش برنا از ایلام;استاندار ایلام در این نشست نقش روحانیت را در پیروزی انقلاب اسلامی ممتاز و مهم ارزیابی کردند و گفتند؛ روحانیت در طول تاریخ کشور پیشتاز مبارزه با طاغوت و استکبار بوده اند.
او افزود؛ در اوج خفقان و دیکتاتوری رژیم گذشته روحانیون صدای بلندی داشتند. 
سلیمانی دشتکی امام راحل (ره) را نقطه وحدت و اتحاد مردم ایران اسلامی در آن زمانه عنوان کردند و گفتند؛ در آن هنگام اقشار و توده های مختلف مردم خود را فرزند امام می دانستند و پشت سر او در مبارزه با طاغوت ایستادند.

اوگفت؛ روحانیون ادامه دهنده راه ائمه اطهار (ع) هستند و آنان در دوران مبارزات قبل از انقلاب در هدایت و آگاهی سازی جامعه نقش بی بدیلی ایفا نمودند.
نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر نقش روحانیت در کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار داشتند؛ امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و وحدت هستیم و در شرایط حاضر روحانیون می توانند با راهنمایی و ارشادات وحدت بخش خود باعث تلطیف فضای سیاسی و اجتماعی کشور شوند.
او ادامه داد؛ روحانیون همواره منادی وحدت و اسلام واقعی بوده اند و بایست این رسالت خطیر حفظ شود.
استاندار ایلام سپس گریزی به مسائل استانی داشت و گفت؛ امروز برای توسعه بایست اختلافات را کنار گذاشت و همه یکصدا و همدل در جهت توسعه استان گام برداریم.
وی تنش و اختلاف را مهمترین آفت توسعه در استان قلمداد کرد و گفت؛ ایلام منابع خدادادی فراوانی دارد اما مخاطراتی نیز دارد.
او سپس گفت؛ مسائل قومی و قبیله ای هیچگاه به صلاح استان نبوده بلکه برای رسیدن به افقی روشن بایست پا را از حصار قوم و قبیله بیرون گذاشت. 
سلیمانی دشتکی بر مشارکت مردم در ایجاد زمینه های سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت؛ امروز سرمایه گذاری به بخش خصوصی واگذار شده است و بایست مواظب بود به بهانه های مختلف و بی جهت در مقابل سرمایه گذاری مانع ایجاد نکنیم.
وی از مردم درخواست کرد تا نقاط ضعف و قوت را توام با هم ببینند و گفت؛ اگر یک ضعف یا ایرادی در جایی وجود دارد آن در حد و حدود خودش ببینیم و نیائیم آن را به کل جامعه، دولت و نظام تعمیم بدهیم.
استاندار ایلام در پایان همه را به اتحاد و وحدت و همدلی دعوت کرد و گفت؛ مواظب باشیم به خاطر برخی مشکلات ذهن مردم را نسبت دولت، نظام و کشور خراب نکنیم.
در این جلسه که دکتر کرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام و جمعی دیگر از مسئولان استانی سلیمانی دشتکی را همراهی می کردند، روحانیون و طلاب مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و استاندار ایلام دستورات لازم در جهت برطرف کردن آنها به مسئولان ذی ربط صادر فرمودند.

 

نظر شما