مدیرکل استاندارد ایلام خبرداد:

تعلیق و ابطال ۱۶کاربرد علامت استاندارد

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۰:۰۵
کد خبر: ۷۳۰۳۰۹
تعلیق و ابطال ۱۶کاربرد علامت استاندارد
مدیرکل استاندارد استان ایلام از تعلیق و ابطال 16 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ مهناز همتی با بیان اینکه این موضوع براساس بررسی های صورت گرفته روی نتایج حاصل از بازرسی، نمونه برداری و آزمون واحدهای تولیدی انجام شده است گفت: از این تعداد پروانه علامت استاندارد 11 پروانه باطل و پنج فقره نیز تعلیق شده است. 
او با اشاره به اینکه پیگیری نکردن واحد تولیدی برای تمدید پروانه، غیرفعال بودن و تعطیلی واحدها و رعایت نکردن استانداردهای اجباری تولیدات و خدمات ارائه شده از جمله عوامل تعلیق و ابطال این پروانه ها به شمار می رود افزود: واحدهای تولیدی که پروانه آنها تعلیق شده حداکثر سه ماه فرصت دارند که نسبت به رفع نواقص و احراز شرایط استاندارد اقدام و در غیر اینصورت پروانه آنها ابطال می شود


مدیرکل استاندارد استان ایلام یادآور شد: شرایط صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد نسبت به گذشته تسهیل شده اما نظارت و بازرسی ها تشدید یافته است.
او با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون پنج مورد صدور و یک مورد تمدید پروانه استاندارد صادر شده است گفت: بیش از 120 واحد تولیدی فعال در ایلام زیر پوشش اداره کل استاندارد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز