با حضورکارشناسان فرهنگ وارشاد;

کارگاه آموزشی فرهنگی حجاب و عفاف در ایلام برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۹:۴۸
کد خبر: ۷۳۰۳۱۹
کارگاه آموزشی فرهنگی حجاب و عفاف در ایلام برگزار شد
کارگاه آموزشی فرهنگ حجاب و عفاف در سالن جلسات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام با حضور کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام،عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در حاشیه این کارگاه آموزشی، اظهار کرد: این کارگاه آموزشی یک روزه با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با حضور کارکنان این اداره کل برگزار شده است.

 او با بیان اینکه با رویکرد نقش مدیریت در ترویج و تحکیم حیا و گسترش حجاب و عفاف در محیط اداره و کار برگزار شده است، یادآور شد: در این دوره آموزشی که با حضور ٥٠ نفر از کارکنان اداره کل فرهنگ  ارشاد اسلامی برگزار شده است.

 خودآموز، با بیان اینکه این کارگاه آموزشی به مناسبت هفته حجاب و عفاف و همزمان با دهه کرامت و با هدف الگوگیری از بانوی بزرگ اسلام حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام دکتر اکبرنژاد از اساتید دانشگاه و حوزه در خصوص حجاب و عفاف و رعایت و ترویج این فرهنگ در سطح ادارات به ایراد سخنرانی پرداختند.

 اوگفت: به مناسبت حجاب و عفاف برنامه های ویژه ای در ای طول این هفته از جمله برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع حجاب و عفاف، تجلیل از فعالان حوزه حجاب و عفاف در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد، برگزاری نمایشگاه های حجاب و عفاف و برگزاری کارگاه آموزشی در سطح ادارت شهرستان ها برگزار می شود.

 گفتنی است، در پایان این کارگاه آموزشی مسابقه فرهنگی نیز برگزار شد که در نهایت به ١٠ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا شد.

 

 

 

نظر شما