باریاست معاون فرماندار;

جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چرداول برگزارشد

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۳۰۳۴۲
جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چرداول برگزارشد
معاون فرماندار چرداول: یکی از مهمترین مولفه های ارتقاء تولید ملی و رونق اشتغال، محدود کردن و حذف کالای قاچاق و سوق دادن جامعه به سمت مصرف تولیدات داخل است.

به گزارش برنا از سرابله الیاس فتاحی معاون فرماندار چرداول در جلسه قاق کالا وارز شهرستان اظهار داشت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز اولین اقدامی که باید صورت گیرد برنامه ریزی برای حذف زمینه های تبادل کالای قاچاق است.

او با اشاره به نامگذاری شعارسال گفت : یکی از مهمترین مولفه های ارتقاء تولید ملی و رونق اشتغال، محدود کردن و حذف کالای قاچاق و سوق دادن جامعه به سمت مصرف تولیدات داخل است

اواضافه کرد : برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و اجرایی شدن برنامه های آن باید بطور جدی به موضوع مبارزه با قاچاق کالا توجه کرد و آنرا جزء اولویت های برنامه های دستگاههای اجرایی مرتبط قرار داد.

معاون فرمانداربا اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت جدی و اساسی باید پیگیری شود تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته تاکنون لازم و اساسی بوده،که دولت تدبیر و امید با تبیین سیاست های پیشگیرانه در جهت جلوگیری از ورود کالای قاچاق گام های بسیار موثری برداشته است.

 

نظر شما