معاون سیاسی استاندار :

ایثارگران در دفاع مقدس از همه چیز خود گذشتند

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۴:۳۷
کد خبر: ۷۳۰۶۷۱
ایثارگران در دفاع مقدس از همه چیز خود گذشتند
معاون سیاسی استاندار گفت: ایثارگران سرمایه های اجتماعی نظام هستند که در هر زمانی از نظام و کشور دفاع می کنند.

به گزارش برنا ازایلام; محمد نوذری در جلسه شورای هماهنگی مشاورین ایثارگران دستگاههای اجرایی اظهار داشت: ایثارگران در دوران دفاع مقدس از همه چیز خود گذشتند و از کیان ، حیثیت و ناموس کشور دفاع کردند .
او با بیان این که ایثارگران انسان های بزرگی هستند واز کشور دفاع کردند ,'گفت: در آن زمان بحث دفاع از کشور ، نظام و هویت دینی و ملی مطرح بود و هیچ سخنی از حقوق و اضافه کار و دیگر مسائل نبود و ایثارگران برای رضای خداوند و دفاع از کشور به میدان رفتند. 
معاون استاندار با تأکید بر این که مشاوران ایثارگران در دستگاههای اجرایی نماینده ایثارگران هستند تصریح کرد: مشاورین باید مطالبه گر و پیگیری مشکلات ایثارگران باشد .
او ادامه داد: جمعیت ایثارگری استان ایلام به تناسب جمعیت بسیار بالاست که مطالبات متنوعی نیز در حوزه های مختلف دارند که این وظیفه مشاورین ایثارگران است که نسبت به پیگیری مطالبات به حق و قانونی ایثارگران همت گمارند. 
 نوذری تأکید کرد: شما مشاورین نمایندگان ایثارگران هستید و باید صدای ایثارگران باشید و مشکلات ، خواسته ها و مسائل آنان را پیگیری نمایید و با اشرافیت کامل به قوانین و مقررات حوزه ایثارگران نسبت به احقاق حقوق این عزیزان اقدام نمایید.


او با اشاره به برگزاری یادواره شهدای کارمند در استان ابراز داشت: اولین یادواره شهدای کارمند در هفته دولت در استان ایلام برگزار می شود که در این مراسم باید برنامه ریزی دقیق برای اجرای آبرومندانه آن صورت گیرد.
وی همچنین از برگزاری کنگره عظیم شهدای استان خبر داد و گفت: باید در خصوص برگزاری این کنگره که در سال آینده برگزار می شود از هم اکنون برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز