باحضور هنرمندان:

ایلام به جشنواره چهارسوق میرود

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۲۶:۴۱
کد خبر: ۷۳۰۶۸۴
ایلام به جشنواره چهارسوق میرود
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استلان ایلام از حضور پررنگ استان ایلام در جشنواره ملی چهارسوق در برج میلاد تهران خبر داد .

به گزارش برنا از ایلام ، عبدالمالک شنبه زاده” مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : به منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تاریخی و گردشگری استان ایلام، جشنواره ملی چهارسوق با حضور هنرمندان استان ایلام در رشته های صنایع دستی ، کارآفرینان ، نخبگان استان  در برج میلاد برگزار می‌شود.

او گفت : این جشنواره که با همت سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار می شود فرصت مناسبی جهت معرفی ظرفیتها و توانمندیهای تاریخی و گردشگری استان وجذب گردشگران است  

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام افزود : شب فرهنگ و هنر استان ایلام در روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه از ساعت ۲۱ الی ۲۴ با حضور هنرمندان ایلامی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ، آیینی موسیقی ،  سنتی و … به معرفی آداب و رسوم و آیین کهن استان می‌پردازند.

او بیان کرد: جشنواره ملی چهارسوق جهت معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای گردشگری ۳۱ استان کشور که به ترتیب هرشب در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و مردم می‌توانند با ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری مناطق مختلف کشور آشنا شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز