سرهنگ یاسمی;

وظیفه اصلی رسانه ها و مطبوعات آگاه بخشی به مردم است

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۲:۵۵
کد خبر: ۷۳۰۷۲۴
وظیفه اصلی رسانه ها و مطبوعات آگاه بخشی به مردم است
معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت:در شرایط کنونی که فضای مجازی حرف اول رسانه ها است ، وظیفه اصلی رسانه ها و مطبوعات آگاه بخشی به مردم و مدیریت افکار عمومی در جامعه می باشد.

به گزارش برنا از ایلام ، سرهنگ "فرزاد یاسمی" در دیدار با رئیس خانه مطبوعات استان ایلام اظهار داشت:یکی از وظایف کنونی جامعه مطبوعاتی و رسانه ای افزایش قدرت استدلال افکار عمومی است.

او با تأکید بر اینکه این استدالال باید توسط رسانه ها تقویت شود، گفت: ارتقاء سطح دانش مطبوعاتی و رسانه ای باعث بالا رفتن سطح آگاهی و تجزیه و تحلیل اخبار در جامعه می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: وقتی سطح آگاهی افراد در جامعه بالا رود به راحتی هر خبری را که دارای منابع معتبر نباشند، نمی پذیرند که خود این امر باعث جلوگیری از شایعه پراکنی و ایجاد جو ناامنی درجامعه و افکار عمومی می شود.

دراین دیدار معاون اجتماعی انتظامی استان از تعامل خوب واطلاع رسانی شفاف وبه موقع مطبوعات درانعکاس اخبار نیروی انتظامی که سهم بسزایی درایجاد امنیت در استان را درپی داشته تقدیر و تشکر کرد.

"عبدالحمید کرمی "رئیس خانه مطبوعات استان نیز در این دیدار از تلاش های نیروی انتظامی استان درتامین امنیت پایدار که موجبات رضایتمندی مردم شده است، قدردانی کرد.

 

 

نظر شما