چراغی پور خبرداد:

مسابقه استانی کتاب‌خوانی به رنگ آسمان در ایلام برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۶:۵۶
کد خبر: ۷۳۲۰۶۷
مسابقه استانی کتاب‌خوانی به رنگ آسمان در ایلام برگزار می‌شود
این مسابقه کتاب‌خوانی از ٢٥ تیر تا ٢٥ مرداد سال جاری در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان برگزار می‌شود.

 به گزارش برنا از ایلام،حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقه کتاب‌خوانی از روی متن کتاب «بایسته‌های خانواده از دیدگاه قرآن» تألیف سید محسن میرباقری برگزار می‌شود.

 او بابیان اینکه این مسابقه ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقه کتاب‌خوانی از ٢٥ تیر تا ٢٥ مرداد سال جاری در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان برگزار می‌شود.

 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، بابیان اینکه کتاب مورد مسابقه در سطح کانون‌های مساجد توزیع‌شده است، یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای تهیه کتاب به کتابخانه‌های عمومی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام مراجعه کنند.

 چراغی پور با اشاره به اینکه در مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان از ٢٠ نفر از برگزیدگان این مسابقه به‌قیدقرعه جوایزی اهدا خواهد شد، گفت: این مسابقه با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار می‌شود.

 او هدف از برگزاری این مسابقه را توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و تلاش در راستای تقویت نظام و بنیاد خانواده با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن کریم عنوان و خاطرنشان کرد: از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و جوانان و نوجوانان برای شرکت در این مسابقه دعوت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز