استاندارایلام خبر داد:

استاندار واسط به ایلام سفر می کند

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۱:۲۳
کد خبر: ۷۳۴۸۰۵
استاندار واسط به ایلام سفر می کند
در آیندهای نزدیک استاندار واسط عراق به به منظور دیدار با مسئولان استانی درخصوص موضوعات اربعین,پایانه مرزی مهران وبحث ترانزیت کالا به ایلام سفرمیکند

 به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام در سفر استاندار واسط به ایلام ضمن دیدار با استاندار ومقامات استانی   درخصوص به حداقل رساندن اختلاف نظرهای پایانه مرزی مهران، بحث اربعین، تجار، بازرگانان و ترانزیت کالا و خدمات بین دو طرف مرز بحث و گفتگو خواهد شد.
  قاسم سلیمانی دشتکی در چهارمین جلسه ستاد اربعین گزارشی از جلسه استانداران استان های مرزی با سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور که در مرکز مطالعات وزارت امور خارجه برگزار شد، ارائه داد و گفت؛ در این نشست درخصوص مسائل و مشکلات مرز، روابط تجار و بازرگانان بین دو کشور ایران و عراق، ترانزیت کالا و خدمات از مرز مهران با سفیر عراق تبادل نظر شد.

او ادامه داد؛ در این دیدار از سفرای ایران و عراق دعوت شد که به استان ایلام سفر داشته باشند که مقرر شد ظرف چند هفته آینده در خدمت دکتر مسجدی سفیر ایران در عراق باشیم.
استاندار ایلام به موضوع تقویت بازارچه های چیلات و چنگوله در نشست استانداران با سفرا و روسای نمایندگی اشاره داشت و گفت؛ در این جلسه بر فعال سازی طرف عراقی در تکمیل زیرساخت ها در آن طرف مرز تاکید گردید.
.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز