صادقی خبر داد:

آغاز اردوی مشترک تیم ملی عراق با تکواندوکاران ایلامی

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۲:۲۲
کد خبر: ۷۳۵۹۷۶
آغاز اردوی مشترک تیم ملی عراق با تکواندوکاران ایلامی
رئیس هیات تکواندو استان ایلام از ورود تیم ملی تکواندو عراق به ایلام جهت برگزاری اردوی مشترک و آماده سازی با تیم منتخب تکواندوی بزرگسالان استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام  علی صادقی اظهار داشت: این اردو به منظور آماده سازی ورزشکاران و تبادل فنی به مدت 6 روز در شهرستان مهران و ایلام برگزار می شود.

او افزود: تیم منتخب تکواندو عراق بمدت 2 روز در شهرستان مهران با تیم هیأت تکواندو و باشگاه المپیک این شهرستان تمرین مشترک داشتند.

رئیس هیات تکواندو استان ایلام گفت: تمرین مشترک با تیم های خارجی علاوه بر تبادل فنی باعث ایجاد انگیزه بیشتر در ورزشکاران و شناسایی استعدادهای آنها می شود.

صادقی با یادآوری این که سطح تکواندوی ایران به مراتب از کشور عراق بالاتر است، گفت: اقتدار تیم ملی تکواندو ایران بر کسی پوشیده نیست و به جای برگزاری اردوی مشترک و اعزام تیم به کشور عراق، درصددیم اردوی تیم ملی ایران در ایلام برگزار شود.

اوتاکید کرد: تکواندو ایران در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و سرمایه گذاری خوبی انجام شده است، با برگزاری اردوی تیم ملی در ایلام می توانیم از تجربیات، نکات فنی و تکنیکی آنها برای توسعه این رشته در استان استفاده کنیم.

 

نظر شما