برنا-ایلام

ایوان شهری که بازیچه دست اعضای شورا و شهردار این شهر شده است

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۷:۴۶
کد خبر: ۷۳۷۷۹۶
ایوان شهری که بازیچه دست اعضای شورا و شهردار این شهر شده است
این افراد برای از رسمیت افتادن جلسات شورا خود را کنار کشیده و اعتصاب و عدم شرکت در جلسات را تنها راهکار برای به کرسی نشاندن اعتراض خود از وضعیت موجود در شورا و شهرداری (حمایت از شهردارفعلی) انتخاب کردند.

به گزارش خبر گزاری برنا از ایلام :این روزها و در حالی که شهر ایوان از مشکلات عدیده رنج می‌برد بازی بی‌پایان اعضای شورا نشان می‌دهد منتخبان مردم به خاطر درگیری با همدیگر عزم جزمی برای حل مشکلات شهر و خدمات‌رسانی به مردم از خود نشان نمی‌دهند.

شورای پنجم از بدو تشکیل در این شهربه جای هم‌اندیشی در بهبود خدمات شهری اما با کشیدن دایره سیاسی و باندبازی چهار و پنج نفره به نام اقلیت و اکثریت متاسفانه از متن اصلی وظایف خارج شده و در حاشیه به سر می‌برند.

مردم شهرایوان که در انتخابات شوراهای شهر به خیال خود کادر اجرایی علمی، توانمند و پویا را راهی پارلمان شهری کردند بازندگان اصلی این انتخاب شده و هیچ امیدی به جان گرفتن دوباره شورا ندارند ودرحقیقت شهر ایوان بازیچه اعضای شورای شهر شده است.

اعضای شورای شهر بی‌تفاوت به آنچه خواسته مردم و شهر است همواره بر ساز مخالف با یکدیگر می‌دمند و نصیحت و تذکرات دلسوزانه هیچ مسئولی تاکنون در آن‌ها کوچک‌ترین اثری نداشته و گویا قرار نیست داشته باشد.

در افشاگری‌های برخی از اعضای شورای شهر از تخلفات شهرداری و و رود بازرسی استان به موضوع وهمچنین  اثبات تخلفات شهردار ایوان وتشکیل پرونده در محاکم قضایی وصدور قرار وثیقه انتقاد از کارشکنی اعضای اکثریت در جلوگیری از این تخلفات مالی وخودداری ازبرخورد قانونی با شهردارشده وکار به جایی رسیده است که بر اساس اظهارات طیف اقلیت این شورا در آستانه بلاتکلیفی قرار گرفته وعملا هیچ فعالیتی ندارد.

این افراد برای از رسمیت افتادن جلسات شورا خود را کنار کشیده و اعتصاب و عدم شرکت در جلسات را تنها راهکار برای به کرسی نشاندن اعتراض خود از وضعیت موجود در شورا و شهرداری (حمایت ازشهردارفعلی )انتخاب کردند.

انتظاری که از فرماندار شهرستان ایوان میرود این است در راستای قوانین شوراهای شهر وروستا مبنی برعدم حضور وغیبت اعضای شورای در جلسات رسمی وازرسمیت انداختن جلساتی که خسارات وضرروزیان آن متوجه شهر ایوان میشود ازاختیارات قانونی خود برای پایان دادن به مشکل شورا وشهرداری ایوان استفاده نمایند.

 

 

نظر شما