حاجیان خبرداد:

نمایش فیلم‌های کوتاه جهان و ایران درپاتوق فیلم کوتاه

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۴:۳۵
کد خبر: ۷۳۹۷۵۷
نمایش فیلم‌های کوتاه جهان و ایران درپاتوق فیلم کوتاه
سرپرست انجمن سینمای جوان شعبه ایلام از نمایش فیلم‌های کوتاه ایران و جهان در سالن سینما فرهنگ شهر ایلام واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خبر داد.

به گزارش خیرگزاری برنا از ایلام ; محمد حاجیان، سرپرست انجمن سینمای جوان شعبه ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فیلم‌های کوتاه ایران و جهان روزهای شنبه طرح پاتوق فیلم کوتاه در استان ایلام اکران می‌شوند.

 اوبابیان این که پاتوق فیلم‌های کوتاه شنبه‌های هر هفته در سالن نمایش سینما فرهنگ شهر ایلام از  امروز آغاز به کار خواهد کرد، افزود: علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌های کوتاه می‌توانند ساعت ١٨ تا ٢٠ عصر به محل اکران این فیلم‌ها مراجعه کنند.

 سرپرست انجمن سینمای جوان شعبه ایلام، یادآور شد: در اولین اکران، فیلم‌های «کج» اثر مهرداد حسنی به مدت ١٤ دقیقه، «امضا» اثر محمد ثریا به مدت ١٦ دقیقه، «گورمردها» اثر علی مردمی به مدت ٣٠ دقیقه، «زیرپوست برف» اثر لیلا وفاردار به مدت ٤ دقیقه و «شکننده» اثر آلکس موراوسکی به مدت ٦ دقیقه به نمایش درخواهد آمد.

 حاجیان با اشاره به اینکه اکران فیلم‌های کوتاه برای عموم آزاد است، تصریح کرد: نمایش فیلم‌های کوتاه روز و مطرح ایران و جهان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دفتر انجمن سینمای جوان و با همکاری سالن سینما فرهنگ در ایلام آغاز به کارکرده است.

 او در پایان خاطرنشان کرد: بعد از نمایش فیلم‌ها، نیز نشست نقد و بررسی فیلم‌های اکران شده با حضور اعضای دفتر سینما جوان دفتر ایلام و کارشناسان این حوزه و علاقه‌مندان به فیلم کوتاه نیز برگزار می‌شود که نقش مهمی در راستای افزایش سطح معلومات علاقه‌مندان به این رشته هنری در استان خواهد داشت.

 سرپرست انجمن سینمای جوان شعبه ایلام، خاطرنشان کرد: آشنایی اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان و علاقه‌مند به آثار فیلم‌های کوتاه مطرح و روز ایران و جهان، توسعه و زمینه‌سازی برای گسترش این هنر و جذب جوانان علاقه‌مند و همچنین استفاده اعضای انجمن سینمای جوانان استان از تجربه فیلم‌سازان موفق ایران و جهان از اهداف برگزاری پا توف فیلم کوتاه در ایلام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز