استاندار ایلام:

نیروی انتظامی آبرومندانه مأموریت اربعین سال گذشته را مدیریت کرد

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۰:۱۷
کد خبر: ۷۴۰۳۶۰
نیروی انتظامی آبرومندانه مأموریت اربعین سال گذشته را مدیریت کرد
استاندار ایلام :باید استان ها تلاش کنند که زائران غیر قانونی به سمت مرز مهران حرکت نکنند و از همان ابتدا از ورود آنها جلوگیری به عمل آورند.

به گزارش برنا از ایلام ،  قاسم سلیمانی دشتکی" صبح امروز در دیدار با جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا و فرمانده انتظامی استان و هیات همراه با اشاره به موفقیت های سال گذشته در همایش بزرگ اربعین گفت: نیروی انتظامی در صف مقدم،آبرومندانه مأموریت بزرگ اربعین سال گذشته را مدیریت کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از معایب اصلی سال گذشته ورود زائران بدون ویزان به مرز بود گفت:امسال تصمیم قطعی بر این است که هیچ گونه امکاناتی در اختیار زائران غیر قانونی قرار نخواهد گرفت.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بایستی استان ها تلاش کنند که زائران غیر قانونی به سمت مرز مهران حرکت نکنند و از همان ابتدا از ورود آنها جلوگیری به عمل آورند.

مهندس "سلیمانی دشتکی "با تأکید براینکه در تلاش برای بازگشایی مرز چیلات و چنگوله هستیم، گفت:انجام زیر ساخت های این دو مرز به سرعت آغاز و سعی برآن شده که جمعیت 2 میلیون نفری را با بازگشایی مرز چیلات تقسیم تا بتوانیم خدمات دهی بهتری را به زوار اربعین حسینی (ع) ارائه کنیم.

استاندار ایلام در ادامه گفت:در جلسات مابین مقامات عراقی و ایرانی مقرر شده است که قبل از اربعین مرز چنگوله را برای انجام کارهای بازرگانی باز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ممنوعیت ایجاد موکب‌ها توسط دستگاهها و نهادهای دولتی تأکید کرد و گفت: دستگاهها بایستی در بحث ساختار سازی و مباحث امنیتی ما را همراهی و  یاری رسانند.

سلیمانی‌دشتکی در پایان از برنامه ریزی‌های نیروی انتظامی بخصوص یگان ویژه در کنترل لایه های جمعیتی و جلوگیری از ورود زائران غیر قانون و بدون ویزا و همچنین کنترل و پایش تصویری از طریق مانیتوریک در بحث ترافیک جاده ای  قدردانی و تشکر کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز