همزمان باگرامیداشت بازگشت آزادگان به کشور:

آزادگان چرداول تجلیل میشوند

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۷:۵۵
کد خبر: ۷۴۱۱۳۸
آزادگان چرداول تجلیل میشوند
استقامت آزادگان در زندانهای رژیم بعثی ستودنی و صبر و بردباری خانواده های آنان نیز قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام مسلم ویسی رئیس نبیاد شهید وامورایثارگران شهرستان چرداول در گفتگو با برنا اظهار داشت: آزادگان گنجینه های ارزشمند انقلاب هستند که تحمل آنها در برابر رنج و مشقت های اسارت و مقاومت در برابر فشارهای روحی و جسمی دنیا را شگفت زده کرده بود.

او ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: استقامت آزادگان در زندانهای رژیم بعثی ستودنی و صبر و بردباری خانواده های آنان نیز قابل تقدیر است.

او با تاکید بر برگزاری مراسم باشکوه سالروز ورود آزادگان در شهرستان، افزود: تلاش آزادگان در راه حفظ ارزش های اسلامی و ملی به مثابه تزریق خون تازه و روحیه جهادی در کالبد جامعه است وما وظیفه داریم به نحوه احسن ازاین عزیزان تجلیل کنیم

ویسی گفت:آزادگان شهرستان چرداول 19نفر هستند که سالها رنج ومشقت اسارات رادرجهت دفاع ازآرمانهای انقلاب ودفاع از کشورعزیزمان به جان خریدند که امروزه همگی ما در برابر این مردان شجاع مدیون هستیم.

 

وی ادامه داد:ازمهمترین برنامه های بنیادشهید وامور ایثارگران در26مرداد تجلیل ویژه ازاین سرافرازان و وسرکشی ودیدارتوسط امام جمعه وفرماندار ازآزدگان سطح شهرستان میباشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز