استاندار ایلام :

️ بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام در کمتر از یک سال تکمیل خواهد شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۰:۱۵
کد خبر: ۷۴۱۴۳۰
️ بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام در کمتر از یک سال تکمیل خواهد شد
استاندار ایلام گفت: پروژه بیمارستان در حال ساخت 376 تخت خوابی ایلام باید در کمتر از یک سال تکمیل شود و تلاش داریم که اعتبارات مورد نیاز آن را تأمین کنیم.

 به گزارش برنا از ایلام قاسم سلیمانی دشتکی امروز چهارشنبه 24 مرداد ماه در دیدار با دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی برگزارشد اظهارکرد: در استان ایلام علاوه بر مطالبات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستانها بحث رابطه دانشگاه علوم پزشکی با تأمین اجتماعی است که باید نسبت به ساماندهی آن در سطح کشور برنامه ریزی صورت گیرد.

 

او در رابطه با پروژه بیمارستان در حال ساخت 376 تخت خوابی ایلام نیز ادامه داد: این پروژه از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام است اما مشکلی که وجود دارد برآورد اشتباه اولیه برای اجرای این بیمارستان است که تاکنون بیش از 59 میلیارد تومان در این طرح هزینه شده است و نیاز به 89 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن وجود دارد.

معاون درمان وزیر بهداشت نیز در این جلسه گفت: بعد از بازدید از بیمارستان سرابله و امام(ره) شهر ایلام مشکلات آنها احصاء شد و در استان ایلام امکانات و تجهیزات پزشکی نیاز است که کمک می شود که این امکانات در استان تأمین شود. 

دکتر جان بابایی به مرکز در حال ساخت سوختگی استان اشاره کرد و گفت: این مرکز یکی از مراکز بسیار خوب در زمینه سوختگی است و در حال تکمیل است و امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن نیز تأمین خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز