استاندار ایلام :

مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی باید تا پایان آبان ماه نسبت به اختصاص ۳۰ درصد از مدیریت ها به بانوان اقدام کنند

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۵:۳۵
کد خبر: ۷۴۲۹۰۱
مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی باید تا پایان آبان ماه نسبت به اختصاص ۳۰ درصد از مدیریت ها به بانوان اقدام کنند
استاندار ایلام گفت: مدیرانی که تا پایان آبانماه امسال از ظرفیت جوانان و بانوان در مدیریت ها استفاده نکنند، برکنار می شوند .

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهار کرد: هم اکنون 191 پست مدیریتی خالی در دستگاه های اجرایی استان وجود دارد که باید به تمام دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شود تا از ظرفیت جوانان و بانوان در این پست های خالی استفاده شود .

رئیس شورای راهبری توسعه مدیریت استان ایلام اظهار کرد: طبق دستور رئیس جمهور تا پایان برنامه ششم باید 30 درصد از مدیران دستگاه های اجرایی استان را بانوان تشکیل دهند و ما نیر تا پایان مرداد گفتیم که 10 درصد از مدیریت ها را بانوان اداره کنند و تا پایان آبانماه تمام پست های مدیریتی خالی تعیین تکلیف شوند .

او با بیان اینکه در اولین روز شهریور مدیران باید لیست استفاده از توان بانوان در مدیریت ها را به دفتر استاندار ارائه دهند تا 10 درصد از سهم مدیریت های استان به بانوان برسد، تاکید کرد: مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی باید تا پایان آبان ماه نسبت به اختصاص 30 درصد از مدیریت ها به بانوان اقدام کنند .

استاندار ایلام، "برکنار شدن" را سهم مدیرانی دانست که از اجرای این دستور تمرد کنند و ادامه داد: باید با کادرسازی و میدان دادن از توان مدیریتی بانوان و جوانان استان ایلام استفاده شود و هر کدام از مدیران که این موضوع را پیگیری و یا اجرا نکنند از کار برکنار می شوند .

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنانش لازمه مدیر شدن در دولت تدبیر و امید را حمایت از دولت و برنامه های آن اعلام کرد و گفت: هم اکنون مدیران دستگاه های اجرایی باید با حمایت از برنامه های دولت، نظام را کمک کنند .

رئیس شورای راهبری توسعه مدیریت استان ایلام، ملاک تغییر مدیران را "عملکرد" آنها عنوان و تصریح کرد: هنگامی که یک مدیر قوی باشد، تمام عالم و آدم هم اگر بگویند و بر علیه ش باشند، آن را عوض نخواهم کرد اما اگر مدیری ناتوان باشد هیچ سفارشی به کمک او نخواهد آمد .

استاندار ایلام در پایان این بخش از سخنانش خاطرنشان کرد: همه بدانند که تحت فشار دیگران، هیچ مدیری را تغییر نخواهیم داد .

او از مدیران دستگاه های اجرایی استان ایلام خواست تا عملکردهای خود را در رسانه های استان به اطلاع عموم مردم برسانند و تاکید کرد: مدیران باید عملکرد دولت در زمینه های مختلف را به اطلاع مردم برسانند .

سلیمانی دشتکی افزود: راه حل مشکلات بیان آنها در پشت تریبون ها نیست، بلکه باید با همگرایی و همدلی و با بررسی مشکلات راه حل های آنها را یافت .

استاندار ایلام با اشاره به نقش قوه قضاییه و مجلس و دولت در رفع مشکلات و بیان دستاوردهای نظام گفت: نظارت ناظران را قبول داریم و با هیچکس عناد نداریم اما نباید فعالیت های صورت گرفته را نادیده گرفته شود و برخی ها با بیان حرف های ناامیدانه مردم را ناامید کنند .

او در پایان گفت: تعداد زیادی از فعالیت هایی که در این دولت آغاز شدند هم اکنون در حال بهره برداری و راه اندازی هستند که مدیران در حوزه های مختلف باید عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند .

 

نظر شما