سرهنگ همتی:

طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و احتکار در ایلام اجرا میشود

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۳:۰۰
کد خبر: ۷۴۲۹۰۷
طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و احتکار در ایلام اجرا میشود
سه انبار احتکار لوازم خانگی و مواد دامی در شهر ایلام کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا سرهنگ امیر همتی رئیس پلیس امنیت اظهار داشت:در راستای تشدید مبارزه با کالای قاچاق و کشف انبار های احتکار در سطح استان، این پلیس با محوریت اداره نظارت بر اماکن عمومی و همراهی گشت تعزیرات ،تعداد سه انبار احتکار لوازم خانگی و مواد دامی را پس از انجام کار اطلاعاتی در شهر ایلام کشف کردند. 

او افزود: در بازدید های به عمل آمده از انبار های فوق تعداد 60 دستگاه کولر اسپیلت گازی ، 44 هزار و 750 کیلو کنستانتره دامی ، 600قوطی مواد ویتامینه دامی، کشف و ضبط شد و نسبت به پلمب آنان اقدام و متصدیان به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام تصریح کرد:پلیس امنیت عمومی با محوریت اداره اماکن به صورت مستمر با اجرای طرح ها و گشت های مشترک با دیگر سازمان ها، نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با صنوفی که اقدام به عرضه اجناس قاچاق و احتکار مایحتاج مردم می کنند برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

سرهنگ امیر همتی در خاتمه اظهار داشت :از آنجائیکه رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف خصوصاً بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است و از همشریان عزیز تقاضا می شود در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی مراتب را به شماره 0842182212 اعلام کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز